اسپیس فریم دسته دوم

شرکت شیلتر سازه مرکز خرید و فروش اسپیس دست دوم میباشد. در این شرکت انواع اسپیس دسته دوم و اسپیس کارکرده برای فروش موجود میباشد. یکی از مزیتهای قابل توجه این نوع سازه قیمت اسپیس دست دوم میباشد. این سازه نسبت به نوع دسته اول آن دارای قیمت ارزان تری میباشد.شما به راحتی میتوانید با خرید اسپیس دسته دوم آن را جایگزین دسته اول نمایید.با این کار بدون دغدغه پروژه خود را به اتمام برسانید.شما از این طریق از مزایای دسته اول آن بهره مند خواهید شد.

اسپیس دست دوم یا اسپیس کارکرده

کیفیت اسپیس فریم دست دوم  چگونه است؟

 اسپیس فریم دست دوم ، تجهیزاتی با ظرفیت بسیار بالایی را دارا هستند. از افتتاح غرفه های نمایشگاهی گرفته تا غرفه سازی در داخل سالن و اسپیس فریم تونلی،استیج ،سن ، طاق نصرت، یا فضایی موقت برای اغاز کنسرت، دیوار حایل و قاب بنر، همه و همه به وسیله ی اسپیس فریم دسته دوم قابلیت اجرا را دارند. در بین، بازار فعلی گاهی شرایطی ایجاد می کند که فرد مجبور است به جای اسپیس فریم نو، سراغ انواع اسپیس فریم دست دو یا اسپیس کارکرده برود. ما در بحث های بعدی درباره این موضوع گفت و گو خواهیم کرد و شرایط بهینه خرید اسپیس فریم دست دوم و نو را باز نگری میکنیم، در این مقاله با ما ، با ما همراه باشید.

اسپیس فریم دسته دوم چه می باشد؟

اسپیس فریم دسته دوم نوعی داربست نمایشگاهی امروزی است. این سازه علاوه بر جلوه ی ظاهر، وزن کمی دارد و به راحتی نصب می شود. فراگیری این وسیله هم بر طبق همین ویژگی به وجود آمده است. شما می توانید در کمترین زمان یک بنای  عظیم بسازید و بدون محدودیت زمان از ان بهره بگیرید.با بکارگیری اسپیس دسته دوم تمامی امکانات نوع دسته اول آن در اختیار شما خواهد بود.

در این مقاله ذکر شده که اسپیس فریم ها هم در فضای باز و هم در فضای بسته در حال استفاده هستند و محدودیتی در نصب ندارند. همچنین، جنس سازه اسپیس فریم از آهن ، آلومینیوم است، در نتیجه، دوام بالایی خواهند داشت.

ویژگی های منحصر به فرد اسپیس فریم؟ 

قبل از آن که تفاوت اسپیس فریم کارکرده و نو را بررسی کنیم، در پایین چند بند، مهم ترین ویژگی های اسپیس فریم دسته دوم را لیست و ارائه می دهیم: اسپیس فریم دست دوم  از قطعه های زیبا، ظریف و براق ساخته شده اند؛ قطعات اسپیس فریم دست دوم، رنگ یا آبکاری است؛ علاوه بر خصوصیات های مطلوب ذکر شده ، یک اسپیس فریم دست دوم از نظر ارزش فراوانی که دارد، فقط پانزده تا سی درصد از داربست ها گران تر هستند.

نصب،حمل، استفاده و جمع آوری اسپیس فریم دسته دوم با داربست غیرقابل مقایسه می باشد؛ در این اطلاعات می توانیم بگوییم که در حال حاضر اسپیس فریم دست دوم بهترین وسیله برای آغاز بنا، موقت غرفه نمایشگاهی

فروش اسپیس دست دوم
اسپیس فریم دست دوم ،جدید؟

در تولید اسپیس فریم ها  یا هر وسیله دیگری بایستی یک بررسی درامد  انجام دهید. آیا مبلغ اولیه با درآمد ثانویه جبران شده و به بهرمندی شما در این خرید کمک می کند یا خیر. اگر چنین امکانی وجود دارد، سراغ مدل های جدید بروید و اگر امکان چنین چیزی نیست، شاید بهتر است، سراغ اجاره اسپیس فریم  یا خرید انواع اسپیس فریم های دست دوم باشید.

اجازه دهید مبحث را مختصر توضیح دهیم. چنانچه شما قصد داشته باشیددر سال آینده در بیست نمایشگاه داخلی شرکت کنید و تمام آن ها را در محیط داخلی برقرار کنید، شاید انتخاب خرید اسپیس فریم  گزینه ی مطلوبی است. اما اگر قصد دارید یک سوله بسازید  و ظاهر آن برای شما چندان  مهم نیست، سراغ اسپیس فریم دست دوم بروید.

در نتیجه می توان این چنین بیان کرد که انتخاب دو عامل، مد نظر شما بسیار  تاثیرگذار است ، اول مدت زمان به کار گیری شده  و دوم، اهمیت ظاهر برای اسپیس فریم های دست دوم.

اسپیس فریم با کیفیت چه ویژگی هایی دارد؟

اسپیس فریم دست دوم  مانند انواع وسایل های  امروزی کیفیت بسیار بالایی دارد و مدل های آن در بازارها موجود است. در باز بینی کیفیت اسپیس فریم  دست دوم باید به نکاتی مهم مانند: مقدار جوش به کار رفته در اسپیس فریم دست دوم هم توجه کنیم.

با انواع کاربرد های اسپیس فریم دست دوم  آشنا شوید:

 اسپیس فریم های دست دوم می‌توانند یکی از مهم ترین امکانات پیشرفته برای ساخت غرفه‌های موقت باشند. اسپیس فریم در واقع جایگزینی مطلوب برای داربست ها میباشند.

اسپیس فریم نمایشگاهی دست دوم شیلتر
اسپیس فریم چیست؟

تاریخچه تولید اسپیس فریم را را می‌توان به جنگ جهانی المانی ها نسبت داد. در این  زمان ارتش آلمان برای این که بتواند سنگر‌هایی محکم با قابلیت جابجایی آسان را بوجود اورد، دست به تولید انواع اسپیس فریم زد. این کالا پس از جنگ در ابتدا برای اروپا و بعد از آن در کل جهان برای تولید غرفه‌های موقت مورد استفاده قرار گرفت. تولید این بنا با استفاده از آهن و شکل هندسی است. که بتواند مقاومت ساختمان و سازه را تامین نماید.

از این روی اسپیس فریم دست دوم یا کارکرده به یکی از مهم ترین امکانات تجهیزاتی  تبدیل شد است . امروزه اسپیس ها مورد استفاده در بسیاری از محیط‌های اطرافمان  می‌باشند. در ایران اسپیس فریم دست دوم و نو پس از ورود، سریع  به یکی از مهم ترین ابزار غرفه سازی کشورمان شد.در ایران از ان  برای رفع نیاز های ساخت غرفه استفاه می کنند. این سازه در ساخت غرفه‌های نمایشگاهی دارای کاربرد های بسیاری است. امروزه کمتر نمایشگاهی را خواهید دید که در آن از این سازه استفاده نگردد. غرفه‌های بدون اسپیس فریم مقاومت زیادی در برابر شرایط جوی نخواهند داشت.

اسپیس فریم کارکرده

مزایای استفاده از اسپیس فریم چیست ؟

به کار گیری از اسپیس فریم به خصوص در طراحی مدل های  غرفه‌ نمایشگاهی ،غرفه‌های غیر ثابت می‌تواند بسیار ایده خوبی باشد. در ادامه مهم ترین مزایای استفاده از اسپیس فریم را توضیح خواهیم داد :

  •     تنوع کاربری بالا
  •     اجاره اسپیس فریم دست دوم کم
  •    امکان استفاده از تاسیسات مختلف  امکان استفاده از تاسیسات مختلف
  •     حمل و نقل ساده بدون هدر رفت وقت
  •     امکانات مناسب برای نورپردازی غرفه نمایشگاهی
  •     امکان استفاده در تمامی شرایط آب و هوایی
  •     امکان استفاده از تاسیسات مختلف

با توجه به مزایایی که ذکرشده است، حتما شما هم قصد به کارگیری  از انواع اسپیس فریم موجود در بازار را خواهید داشت .

ولی بهترین روش برای خرید اسپیس فریم کدام ایتم است؟

شما می‌توانید از روش فروش اسپیس فریم دست دوم به کارگیری کنید و یا این کالا را اجاره کنید. به طور کلی بایستی یک نظر سنجی در این زمینه انجام دهید و سپس طبق نظرسنجی انجام داده، نسبت به خرید انواع گوناگون اسپیس فریم دست دوم  اقدام نمایید.  می‌توان گفت که برای دانشگاه‌ها و مراکزی که همیشه در حال شرکت در نمایشگاه‌ها می باشند و یا اینک هدف ایجاد یک نمایشگاه دائم را دارند، خرید اسپیس فریم می‌تواند گزینه ای مناسب برای انها باشد.

اسپیس دسته دوم

فروش اسپیس فریم دست دوم چگونه است:

همانطور که گفته شد، فروش اسپیس فریم دست دوم یکی از روش‌هایی است که می‌توانید برای تهیه این محصول انجام دهید. اسپیس فریم در مدل‌های مختلفی تولید می‌شود و هر مرکز می‌تواند نسبت به خرید انواع محصولات مورد نیاز خود اقدام نماید. خرید اسپیس فریم به صورت دائم امکان دسترسی شما به این محصول را می‌دهد. این روش، مناسب برای مراکز فرهنگی، آموزشی، دانشگاه‌ها، مراکز نظامی و نمایشگاهی می‌باشد. انواع اسپیس همچنین به صورت دست دوم در بازار عرضه می‌شوند. این نوع جنس کیفیت لازم را داشته ولی با قیمت مناسب تری در دسترس خریداران می‌باشد. خرید اسپیس فریم دست دوم بیشتر برای مراکزی مناسب است که می‌خواهند سازه ای با دوام ایجاد کنند و نیازمند تعداد بالایی از اسپیس فریم هستند.

فروش اسپیس فریم دست دوم

در  زمینه ی خرید می توانید به سرویس های  فروش اسپیس فریم دست دوم دسترسی پیدا کنید. اطلاعات کامل در مورد فروش این فراورده در وب سایت مان موجود است. پس از قطعی شدن ، سفارش خود می توانید در کمترین زمان آن را در هر نقطه از کشور که هستید درب منزل دریافت کنید. برای بهره مندی از سرویس های نصب اسپیس فریم دست دوم نیاز تان می توانید با ما در ارتباط باشید. اطلاعات کامل را همکاران بخش فروش در اختیار شما قرار خواهند داد. با فروش اسپیس فریم دست دوم و کارکرده تلاش می کنیم خرید این محصول را برای تمام مردم فراهم سازیم.

اسپیس کارکرده

اسپیس کارکرده چیست؟

 اسپیس فریم کار کرده همان کاربرد اسپیس فریم های جدید را برای شما خواهند داشت.

اگر به دلایل خاصی،یا  مالی امکان خرید اسپیس فریم های جدید را ندارید نگران نباشید. ما امکان خرید اسپیس فریم کارکرده از مشتریان و فرصت مطلوب برای دیگر مشتریان را  به وجود خواهیم آورد. در این حالت شما می توانید با هزینه ی بسیار کمتری این محصولات را دریافت کنید.

اسپیس فریم کاربرد بسیاری در ساخت غرفه های نمایشگاهی دارد. علاوه بر برخی از محیط ها ، برای برگزاری مراسم و افتتاحیه های کاربرد خواهد داشت. به دلیل ساده بودن و از همه  مهم  تر نصب آسان و تنوع زیبایی در ابعاد و اندازی ان توانسته است گزینه ی بسیار مطلوبی  باشد به همین دلیل امروزه درخواست بسیار زیادی برای تولید انواع اسپیس فریم ها در بازار وجود دارد.

با توجه به وضعیت اقتصادی نیز می توان قیمت قابل ملاحظه ای را در فروش سازه بیابید. برای خرید میتوانید این نوع محصولات را از بازار ها تهیه کنید. به همین دلیل سعی کرده ایم برای کاهش قیمت این محصول آنرا بدون واسطه بفروشیم. همچنین ایجاد فرصت برای استفاده از ،اسپیس فریم دست دوم را به عنوان انتخابی دیگر در اختیار خریداران قرار دهیم.شما با اعتماد کامل میتوانید این نوع از فرم را از ما خریداری نمایید.

اسپیس فریم نمایشگاهی دست دوم یا اسپیس کارکرده

قیمت اسپیس دست دوم

اگر هزینه ی کافی را ندارید به آسانی می توانید این کالا را در اولویت خود قرار دهید. با خرید سازه کارکرده از مزیت آنها بهره مند شوید. یکی از این اولویتها قیمت اسپیس دست دوم میباشد که ارزان میباشد. بدون به کار گیری از اسپیس فریم ها ،ساخت و نمایش غرفه های نمایشگاهی ممکن به نظر نمی رسد. همچنین این محصولات به دلیل داشتن طرح های گوناگون فضای ایجاد شده در یک غرفه ی نمایشگاهی را برای بهتر جلوه دادن متمایز میکند. تزییناتی که در غرفه انجام می دهید تشط این سازه قابل اجرا میباشد. همین عمل گام بسیار موثری در جذب افراد خواهد داشت.

قیمت اسپیس دست دوم حد نو قیمت اسپیس دست دوم معمولی قیمت اسپیس دست دوم رنگی مشکی و کوره ای
متر بر طول 170.000 هزار تومان متر بر طول 150.000 هزار تومان متر بر طول 130.000 هزار تومان
متر بر طول 175.000 هزار تومان متر بر طول 160.000 هزار تومان متر بر طول 155.000 هزار تومان

ممکن است ترید در انتخاب اسپیس فریم داشته باشید :

توجه داشته باشید که همه ی اسپیس فریم های فروشگاه های اینترنتی کیفیت خوبی ندارند.بنابراین برای خرید این محصول بهتر است با کارشناسان زبده مشورت نمایید.شرکت ما این امکان را فراهم نمده تا شما بتوانید از مشاوره رایگان استفاده نمایید.برای دریافت مشاوره خرید بهترین کار تماس با کارشناسان کارآزموده میباشد.شما به راحتی میتوانید از تجربیات پرسنل با تجربه ما استفاده نمایید.ویا اینکه برای تهیه و خرید اینترنتی اسپیس دست دو به سایتهای معتبر بروید.

برای دیدن نمونه کارهای بیشتر در پیچ اینستاگرام شیلتر مراجعه نمایید.

body a{text-decoration:none;}