اجاره اسپیس فریم

شیلتر سازه پیشرو در صنعت اجاره اسپیس فریم و دیگر سازه‌های نمایشگاهی چون اجاره داربست نمایشگاهی می‌باشد. شیلتر سازه با اجاره اسپیس فرم ، خدمات گسترده‌ای را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. شرکت شیلتر با اجاره سازه اسپیس فریم در کمترین زمان ممکن و سرعت نصب در خدمت مشتریان ومتقاضیان محترم می باشد. نحوه اجاره اسپیس در تهران و کرج توسط شرکت تولیدی صنعتی خدماتی شیلتر متناسب با نوع درخواست مشتری بوده و اجاره سازه با قیمت ارزان میسر می‌باشد.

جدول لیست قیمت اجاره اسپیس فریم

ابعاد اسپیس فریم قیمت اجاره اسپیس فریم(ریال)
3*2
2500000
3*3
3000000
4*4
4500000
5*4
5000000

جدول لیست قیمت اجاره قاب بنر

ابعاد قاب بنر قیمت اجاره قاب بنر(ریال)
3*2
1500000
3*3
2250000
4*4
3500000
5*4
5000000
اجاره اسپیس فریم

اجاره اسپیس فریم نمایشگاهی

اجاره اسپیس فریم نمایشگاهی در تهران و کرج با تمامی ابعاد و اشکال هندسی امکان پذیر می باشد، اجاره اسپیس نمایشگاهی در شهرستانها فقط بصورت سازه هایی با درخواست متراژ بالا یا ارگان های دولتی و شرکتی ،نظامی و …امکان پذیر میباشد.

شما می‌توانید جهت بهره‌مندی از خدمات شرکت تولیدی شیلتر با کارشناسان و متخصصین شرکت تماس گرفته و بامشاوره کارشناسان خبره شیلتر سازه در خصوص اجرا و برپایی پروژه ای متناسب حرفه ی کاری خود بهترین گزینه پیشنهادی قابل اجرا را انتخاب نمایید.

نصب سریع، زیبایی و قیمت ارزان از ویژگی‌های اسپیس فرم اجاره‌ای شیلتر سازه

داربست نمایشگاهی با توجه به قیمت ارزان و در دسترس بودن این سازه در تمامی ایام دارای وجه تمایز نسبت به خرید اسپیس فریم می‌باشد. اجاره این سازه با آماده بودن تمامی ابعاد امکان نصب سازه اجاره‌ای در مدت زمان کم را میسر می‌سازد. اجاره اسپیس نمایشگاهی در کرج و تهران جهت ساخت انواع غرفه، سوله، سالن‌های موقت و دائم، مسقف نمودن استخر و سالن تنیس و غیره .. کاربردی مناسب دارد.

قیمت اجاره اسپیس

قیمت اجاره اسپیس بر مبنای متر مربع محاسبه می‌شود، البته لازم به ذکر است که مکان ساخت سازه و مدت زمان اجاره سازه اسپیس بر قیمت اجاره اسپیس فریم تاثیر مستقیم دارد.

اجاره داربست نمایشگاه برای متقاضیانی که قصد ساخت سازه موقت در مدت زمانی کوتاه را دارند بسیار مقرون به صرفه بوده، چون دیگر نیازی به محلی برای انبار نمودن سازه‌ها نبوده و هزینه حمل و نقل و نصب اسپیس فریم با شرکت ارائه دهنده بوده و جزء خدمات اجاره‌ای می‌‎‌باشد. همچنین شما از این طریق می‌توانید در هر نوبت غرفه ای با ابعاد مختلف داشته باشید. هزینه‌های حمل و نقل و همچنین نصب در شهرهای کرج و تهران رایگان می‌باشد.

از دیگر مسائلی که بر قیمت تاثیر گذار می‌باشد نوع جنس لوله بر حسب سایز لوله اسپیس نوع گوشت یا قطر لوله اسپیس فریم می‌باشد.

اجاره اسپیس فریم در تهران

این سازه در تهران با متراژهای متنوع و مختلف در ابعاد کوچک و بزرگ قابل اجاره می باشد. اجاره داربست نمایشگاهی از لحاظ قیمت نسبت به دیگر سازه‌ها ارزان‌ قیمت تر می‌باشد. شیلتر سازه با توان اجرایی در شرق تهران این آمادگی را در این منطقه دارد. شرکت با دارا بودن انبار در غرب تهران در محدوده کرج توان اجرایی در این نواحی را دارد. اجاره داربست نمایشگاهی در شرق و غرب تهران جهت ساخت غرفه و دیگر کارهای تبلیغاتی چون قاب بنر اسپیس فریم نیز کاربرد دارد.

اجاره اسپیس در شمال و جنوب تهران بر حسب متر مربع ابعاد سازه اسپیس محاسبه می‌گردد. داربست نمایشگاهی برای سازه‌های پیش ساخته نیز کاربرد بسیاری داشته که باعث شده متقاضیان اجاره اسپیس فریم در کلان شهرهای بزرگی چون تهران و کرج، مشهد، شیراز، بندرعباس، کرمان، بوشهر، یزد، قم، اراک، اصفهان، رشت، گیلان، تبریز، اردبیل، چهار محال بختیاری و دیگر شهرهای ایران رو با افزایش بوده و امکان‌پذیر می‌باشد.

اجاره اسپیس در تهران

اجاره اسپیس فریم در کرج

یکی از مناطق مهم در حوزه ساخت سازه اسپیس فریم شهر صنعتی کرج است. شرکت شیلتر سازه  شهر کرج را که یکی از کلان شهرهای بزرگ صنعتی کشورمان می‌باشد، به دایره فعالیت خود افزوده و توانسته است تاکنون در این حوزه ( حومه استان کرج ) فعالیت بسیار گسترده‌ای  را محقق سازد. شیلتر سازه با دارا بودن کارگاه تولیدی و انبار در شرق کرج، توانایی اجرای انواع سازه‌های اسپیس فریم در ابعاد و اشکال مختلف مطابق با سلیقه مشتری در جای جای استان البرز و کلانشهر کرج و شهرستانهای حومه کرج از جمله هشتگرد، فردیس، نظر آباد، محمد شهر و… را دارد و این نوید را  به تمامی مشتریان خواهد داد که در سریعترین زمان ممکن و بهترین  قیمت خدمات خود را ارائه دهد.

در بخش اجاره اسپیس فریم در کرج، شرکت شیلتر سازه، سفارشات مشتریان را با مجرب ترین تکنسین‌های طراحی و نصب، اجرا نموده و سابقه درخشان خود را به نمایش خواهد گذاشت.

بهترین و مناسب‌ترین کار برای اجاره سازه اسپیس فریم چیست؟

به دلیل افزایش روز افزون نمایشگاه‌ها و غرفه‌های متعدد برای تبلیغ و فروش محصولاتشان در کشور، استفاده از سازه‌های اسپیس فریم بهترین روش برای این کار به شمار می‌رود. همین موضوع باعث شده تا دارندگان غرفه‌ و نمایشگاه به سمت اجاره سازه اسپیس فریم روی آورند.
اجاره اسپیس نمایشگاهی بهترین روش برای برپایی یک نمایشگاه و یا یک غرفه کوچک است. شما می‌توانید به شرکت‌های تولیدی و یا نمایندگی‌های اجاره سازه اسپیس در سراسر کشور مراجعه کنید و محصولات کارآمد را با کمترین قیمت نیز اجاره نمایید.
با توجه به اهمیت سازه‌های اسپیس فریم در سراسر کشور و همچنین رونق در خرید و فروش این محصول، بازارهای زیادی در شهرهای: تبریز، تهران، اصفهان و دیگر شهرها وجود دارند. در این شهرها محصول با ارزش و مفید را برای مشتریان به صورت اجاره اسپیس فریم عرضه می‌کنند. همچنین این محصول به صورت فروش نیز عرضه می‌گردد.

اجاره اسپیس نمایشگاهی

اهمیت اجاره سازه اسپیس

اجاره اسپيس فريم
قیمت اجاره اسپیس
اجاره اسپیس فریم

با توجه به اهمیت سازه‌ اسپیس در سراسر کشور و رونق در خرید و فروش محصولات با کیفیت برای ایجاد بازارهای مختلف همچون بازار روز، میوه تره بار و صنایع دستی و غیره… شهرها و استان های: تبریز، تهران، کرج، اصفهان، اراک، یزد، قم، گیلان، مازندان، اردبیل و دیگر شهرها حائز اهمیت است. در این شهرها محصول با ارزش و مفید اسپیس فریم برای مشتریان به صورت خدمات اجاره و فروش عرضه می‌گردد.

اجاره اسپیس ارزان قیمت

برندهای مطرح اسپیس در صنعت نمایشگاهی

برندهای زیادی در بازار لوازم و تولیدی این محصول را برای اجاره به مشتریان عرضه می‌کنند. ارزان‌ترین برند این محصول، برندهای ایرانی هستند. این برندها کیفیتی فوق‌العاده‌ای دارند. تقریبا بیشتر مصرف کنندگان برای اجاره اسپیس فریم سراغ این برندها مطرح و شناخته شده می‌روند.

در صورتی که شما نیز نیاز به اجاره اسپیس ارزان قیمت دارید، به دلیل این که مدل‌های مختلفی از این محصول در بازار موجود بوده و هر کدام از این محصولات مخصوص و متناسب کاری هستند، قبل از اجاره باید نوع اسپیس فریم را مشخص نمائید.

انواع مدل‌های اجاره اسپیس فریم نمایشگاهی

  • اجاره اسپیس فریم نمایشگاهی با ارزان‌ترین قیمت!

    اسپیس فریم نمایشگاهی دسته‌ای از سازه‌های فلزیست که این ساز‌ه‌ها دارای فرم‌ها و اشکال هندسی مختلفی بوده و به طور منظم در کنار یکدیگر قرار میگیرند . بیشترین میزان اجاره اسپیس فریم در کشور مربوط به اسپیس های نمایشگاهی میباشد که در این صنعت مورد استفاده است. این نوع از اسپیس فریم‌ها بیشتر در مدل‌های منحنی و مستطیل ساخته و تولید میگردد.

    اسپیس‌ فریم های تولید شده در این واحد تولیدی از جنس آهن میباشد که با آبکاری گالوانیزه پوشش داده  شده است  که از آن در برابر زنگ زدگی محافظت می‌کند. برای اجاره سازه اسپیس از تولیدی شیلتر سازه می‌توانید به نمایندگی آن در سراسر کشور و یا به وب سایت این شرکت تولیدی مراجعه نمایید.

    قیمت اجاره اسپیس

    اجاره اینترنتی اسپیس فریم

    بهترین کار در این زمینه مراجعه به وب سایت‌های اینترنتی اجاره اسپیس فریم شرکت شیلتر سازه است. شما می‌توانید در این فضا به راحتی با انواع اسپیس فریم‌ها آشنا شده و از قیمت اسپیس فریم با خبر شوید و حتی از تخفیفات آنها در این زمینه نیز بهره‌مند شوید.

    اسپیس فریم‌های ایستگاه صلواتی از بهترین محصولات و پر فروش ترین لوازم صنعتی در کشور می‌باشند که به دلیل کیفیت خوب، مقاومت بالا، اتصالات محکم و مناسب و همچنین قیمت مناسب و ارزان‌ از طرفداران زیادی در بازار به شمار می‌روند، اجاره اسپیس ایستگاه صلواتی در ایام محرم، صفر و مناسبت‌های مختلف بیشتر از روزهای دیگر سال است. شما می‌توانید با استفاده از محصولات شرکت برای هیئت خود بهترین تکیه و ایستگاه صلواتی را در اختیار داشته باشید.

    اجاره اسپيس

    در عصر حاضر با توجه به شرایط تکنولوژی و اقتضای بازار برای بر طرف نمودن نیاز مشتریان به سازه‌هایی که قابلیت نصب سریع دارند گزینه‌ای که شرکت شیلتر سازه در اختیار مشتریان قرار می‌دهد جزو بهترین انتخاب‌ها است.

    اسپیس برای انجام پروژه‌هایی از قبیل:

    ساخت سوله موقت، غرفه نمایشگاهی، قاب بنر، استیج و سن و. . . می‌باشد.

    بهتر است هنگام اجاره اسپیس سازه بسیار دقت کنید و از پرفروش‌ترین اسپیس فریم موجود در بازار استفاده کنید. یا اینکه می‌توانید برای اجاره از مشاوران و افرادی که در این زمینه تخصص دارند مشورت بگیرید. همچنین می‌توانید به راحتی با اجاره اسپیس به صورت اینترنتی از امتیازات بالایی برخوردار شوید. از طریق اینترنتی می‌توانید بهترین آن را بدون مراجعه حضوری به دست آورید. در هنگام اجاره این نوع از محصول صنعتی گول مارک و برند را نخورید. همیشه سعی کنید از محصولاتی که دارای کیفیت خوبی هستند استفاده کنید.

    تهران به دلیل وسعتی که دارد، تولیدی‌های زیادی برای تولید انواع اسپیس در خود جای داده است. شما می‌توانید هر مدل و هر نوعی از این محصول را که نیاز دارید به راحتی اجاره کنید. برای اجاره سازه اسپیس فریم در این شهر همان طوری که اشاره شد نیازی به حضور فیزیکی نیست. بلکه فقط با چند دقیقه وقت صرف کردن می‌توانید آن را به صورت اینترنتی سفارش دهید. به این صورت که با شرکت تماس گرفته و با کارشناسان قسمت اجاره در مورد سازه مورد نظر خود مشورت نمایید، با تماس با کارشناسان می‌توانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

    اجاره اسپيس فريم

    اجاره داربست نمایشگاهی

    چرا اجاره داربست فریم آبکاری شده بهتر از آبکاری نشده است؟

    اسپیس فریم‌های آبکاری شده نوعی دیگر از اسپیس فریم بازار صنعتی هستند. با ایجاد پوشش گالوانیزه بر روی آنها سطحی مناسب با مقاومت بالا و زیبا روی اسپیس فریم‌ها ایجاد می‌شود. این نوع پوشش لایه‌ای مقاوم را روی لوله‌های محصول به وجود می‌آورد. آبکاری باعث می‌گردد لوله‌ها در مقابل رطوبت و باران مقاومت داشته باشند. آبکاری از زنگ زدگی آنها جلوگیری می‌نماید. برای اجاره اسپیس فریم بهتر است از نوع آبکاری آن استفاده نمایید. دلیل آن ویژگی‌های منحصر به‌فرد به کار رفته در محصول استفاده می‌باشد.

    اسپیس فریم‌های آبکاری شده در انواع مختلفی مانند، صاف و مستطیلی و منحنی ساخته می‌شوند. برای اجاره اسپیس این چنینی می‌توانید به بازار محصولات صنعتی در هر شهری که هستید مراجعه کنید. با این مراجعه می‌توانید بهترین و باکیفیت‌ترین اسپیس فریم‌ها برای کارتان استفاده کنید.

    اسپیس فریم‌های آبکاری شده بهترین نوع موجود در بازار به شمار می‌روند. عمر آنها به دلیل گالوانیزه بودن خیلی بیشتر از سایر اسپیس فریم‌ها است. آنها شرایط و موقعیت‌های بد آب و هوایی نیز قابلیت استفاده را دارند. به همین جهت سازه داربست فریم آبکاری شده بهتر از داربست فریم‌های بدون آبکاری است.

    اجاره اسپیس فریم

    برای اجاره اسپیس فریم در تهران و کرج به کجا مراجعه کنیم؟

    راه‌های زیادی برای اجاره اسپیس فریم در تهران وجود دارد. این مراکز با قیمت ارزان و مناسب ، صنعتی در تهران وجود دارد. مانند، نمایندگی‌های فروش، فروشگاه‌های محصولات صنعتی، کارخانه و تولیدی‌ها؛ اما بهترین روش برای اجاره مناسب این محصول زیبا و کار آمد صنعتی استفاده از اینترنت و فروشگاه‌های اینترنتی فعال در این زمینه است.

    شما می‌توانید در هر کجای تهران، کرج، شیراز، بوشهر، تبریز، کرمان، مشهد و یا در هر مکانی که در کشور عزیزمان ایران هستید به وسیله اینترنت برای اجاره اسپیس فرم اقدام کنید. با مراجعه به فروشگاه اینترنتی از تخفیفات و قیمت ویژه آن بهره‌مند شوید. اجاره به این روش محاسن فراوانی را برای شما دوست عزیز   به  دنبال دارد. ما در ذیل به آن میپردازیم:

    1. صرفه جویی در زمان نصب
    2. صرفه جویی در هزینه‌های اجرایی
    3. انتخاب راحت از میان مدل‌های مختلف
    4. انتخاب سازه مورد نیاز بر حسب نوع کاربری
    5. زمان سریع جمع‌آوری و دمونتاژ ادوات و لوازم
    6. حق انتخاب از میان سازه‌های نمایشگاهی دیگر
    7. سریع بودن نصب این سازه نسبت به دیگر سازه‌ها
    8. بهره‌گیری از نیروهای مجرب و متخصص شرکت شیلتر سازه
    9. انتخاب طرح‌های پیشنهادی از طرف طراحان مجرب و با سلیقه شرکت
    اجاره اسپیس فریم نمایشگاهی

    مراکز اصلی اجاره اسپیس

    مرکز اجاره اسپیس فریم را می‌توان به راحتی در سطح هر شهری یافت، فقط کافیست به صورت غیرحضوری و به واسطه اینترنت به وب سایت‌های این محصول مراجعه کنید تا بتوانید در کمترین زمان آن را اجاره نمائید، شیلتر سازه مرکز اصلی اجاره این نوع سازه های فلزی می باشد.

    امروزه اسپیس فریم‌ها از بدیهی‌ترین نیازهای ضروری هر نمایشگاه و غرفه‌ای تلقی می‌شود. برای همین بیشترین استفاده کنندگان این نوع محصول را افراد غرفه‌دار و برگزار کنندگان نمایشگاه تشکیل می‌دهند. آنها برای اجاره اسپیس فرم نیاز دارند تا این محصول را به روشنی بشناسد. پیشنهاد می‌کنیم مطالب ارائه شده در این خصوص را قبل از اجاره این محصول به طور کامل مطالعه کنند.

    چگونگی اطلاع از قیمت اجاره اسپیس

    با مطالعه مطالبی که در بالا منشر شد شما می‌توانید نسبت به تصمیم‌گیری در مورد چگونگی اجرای نمایشگاه خود از تجربیات ما استفاده نموده و هنگام بهره‌گیری از سیستم اجاره اسپیس فریم نمایشگاهی به مشکلی خاص و یا مسائلی پیش‌بینی نشده در اجرای برنامه خود برنخورید.

    برای اطلاع از قیمت اجاره این محصولات نیز بهتر است به مراکز اصلی بروید. تا اطلاع دقیق‌تری در این خصوص داشته باشید. تا نسبت به بودجه‌ای که برای انجام و برگزاری پروژه خود تعیین نموده‌اید مشکلی به وجود نیاید. قیمت اسپیس فریم با توجه به کیفیت و نوع آلیاژ و همچنین آبکاری و کیفیت جوش تعیین می‌شود. هر مقدار کیفیت مصالح مصرفی در پروژه بالاتر باشد به تبع قیمت آن موارد نیز کمی هزینه شما گران‌تر خواهد بود.

    اجاره اسپیس نمایشگاهی

    آیا اجاره و ارسال اسپیس فریم در تمام نقاط ایران را برای شما فراهم ساخته‌ایم‌؟

    خوشبختانه در حال حاضر در شهرهای بزرگ کشور مانند: اصفهان، تهران، تبریز، شیراز، بوشهر، بندرعباس، ساری، کرج و مشهد استقبال بسیار خوبی از اجاره داربست صنعتی را شاهد هستیم. به همین دلیل فروشندگان زیادی این محصول ارزشمند را به بازار عرضه می‌کنند. باید به این نکته توجه داشته باشید اجاره اسپیس فریم در تهران و کرج به دلیل نزدیکی با محل شرکت دارای قیمت ارزان است.

    با توجه به حجم استفاده از این محصول در نقاط مختلف کشور حاشیه سود خوبی را برای فروشندگان آن پیش‌بینی می‌کنیم. به طوری که این همه‌گیری این صنعت فقط به صنعت نمایشگاهی محدود نبوده و به سایر صنایع نیز گسترش پیدا نموده است. شما از تمامی شهرهای ایران من جمله تهران و کرج می‌توانید از ما درخواست در خصوص انجام نمایشگاه و یا همایش خود داشته باشید. ما با ارسال تمام ادوات مورد نظر شما درخواست شما را جوابگو بوده و نسبت به انجام آن به صورتی که دارای کیفیت و قیمت ارزان داشته باشد، درخواست شما را مرتفع می‌نماییم.

    اجاره اسپیس در تهران و کرج

    کاربرد و اجاره اسپیس فریم در حوزه‌های مختلف

    اگر به دنبال راهی برای ساخت اتاقک یا مکان‌های سرپوشیده هستید می‌توانید از اسپیس برای ایجاد بیس کار خود بهره ببرید. در فصل‌های مختلف نمایشگاه‌هایی برای ارائه خدمات به مردم در اکثر شهرها من جمله کرج و تهران برپا می‌شود.

    اگر توجه کرده باشید این نمایشگاه‌ها را با اسپیس بنا می‌کنند و از یک چادر نمایشگاهی برای سرپوشیده کردن آن استفاده می‌کنند. با اجاره غرفه سازی نمایشگاهی دیگر نگرانی از بابت ارائه خدمات خود نخواهید داشت. اجاره سازه نمایشگاهی داربست در برپایی یک نمایشگاه با استانداردهای جهانی  بسیار مثمر ثمر خواهد بود.

    غرفه‌داران نیز می‌توانند با به خرج دادن سلیقه از حداکثر فضای اسپیس برای ارائه خدمات و شناساندن خود به بازدیدکنندگان نهایت استفاده را ببرند.

    گستره استفاده سازه در مکان های مختلف

    شما می‌توانید اسپیس را نیز در مکان‌های مورد نظر خود برپا کنید. به عنوان مثال از اسپیس در استودیوهای ضبط برای ساخت استیج و سن و غرفه سازی داخل سالن استفاده می‌کنند. این اسپیس‌ها وزن زیادی را تحمل می کنند. اجاره سن و استیج اسپیس بسیار مقرون به صرفه‌تر از خرید آن است زیرا اگر بخواهید اسپیس را خریداری کنید ممکن است مکانی برای نگهداری آن نداشته باشید، اما با اجاره اسپیس هم کارتان را انجام می‌دهید و هم لازم نیست نگران در نظر گرفتن محلی برای نگهداری آن باشید.

    اگر دقت کرده باشید در محل‌هایی که پارکینگ وجود ندارد و یا آنقدر شلوغ است که پارکینگ‌ها جوابگوی تقاضای مردم نیستند، در نتیجه برای حل این مشکل از اسپیس برای ساخت پارکینگ استفاده می کنند. با این کار در بعضی موارد گاه به صورت دائم و گاه به صورت موقت مشکل پارکینگ حل می شود.

    اجاره اسپیس فریم نمایشگاهی

    استفاده از داربست نمایشگاهی در مراسمات

    اجرای مراسمات مذهبی همیشه با ارائه خدمات به مردم همراه می‌شود. برای ارائه این خدمات قطعا به مکانی موقت نیاز خواهد بود، در نتیجه این نیاز به برپایی سازه‌ای با شکلی متناسب و هماهنگ با موضوع منجر خواهد شد.

    مطمئنا با تردد در سطح شهر بیلبوردهایی را دیده‌اید که با تبلیغات آکنده شده‌اند. اگر کمی توجه کنید می‌بینید که این سازه‌ها با استفاده از اسپیس ساخته شده‌اند. اجاره اسپیس برای افرادی که قصد انجام بیلبورد تبلیغاتی در سطح شهر را دارند بسیار مناسب است و در حمل آن نیز مشکلی نخواهند داشت.

    برای دیدن نمونه کارهای بیشتر در زمینه خدمات قابل ارائه در شرکت شیلتر به پیچ اینستاگرام شیلتر مراجعه نمایید.

    برای دیدن نمونه کارهای بیشتر در زمینه خدمات قابل ارائه در شرکت شیلتر به پیچ اینستاگرام شیلتر مراجعه نمایید.

    Telegram
    Instagram
    body a{text-decoration:none;}