فروش اسپیس فریم نمایشگاهی

فروش اسپیس فریم در شیلتر سازه در اسرع وقت انجام می‌گردد. این فریم یک سازه نمایشگاهی پر کاربرد می‌باشد که می‌توان با خرید اسپیس در کلیه امور نمایشگاهی مانند غرفه سازی و قاب بنر ار آن استفاده نمود. فروش اسپیس فرم در قسمت فروش اسپیس فرم توسط کارشناسان انجام میگردد. فروش اسپیس تبلیغاتی در صنعت تبلیغات دارای استفاده‌های زیادی می‌باشد. فروش اسپیس نمایشگاهی بر اساس متر طول صورت میپذیرد.

خرید اسپیس‌ فریم تبلیغاتی دارای قابلیت‌های زیادی می‌باشد، به همین دلیل جزء یکی از پر طرفدارترین سازه‌های نمایشگاهی محسوب می‌گردد. فروش اسپیس تبلیغاتی می‌تواند نیاز غرفه سازان را درانجام پروژه برطرف نماید. صنایع شیلتر در خدمات فروش اسپس فریم با دارا بودن کارخانه تولید اسپیس فریم نمایشگاهی اقدام به تولید انبوه این سازه نمایشگاهی در ابعاد و رنگ‌های متنوع همچنین با قدرت بالا در کوتاه ترین زمان ممکن نموده است.

فروش اسپیس فریم در تهران و کرج

یکی از خدمات فروش اسپیس فریم این کارخانه این است که محصولات را به صورت اجاره و فروش به مشتریان خود ارائه می دهد. خرید اسپیس فریم برای مشتریانی که به طور مداوم به این سازه نیاز دارند نیز به‌صرفه می‌باشد.

شما برای اینکه بتوانید سازه مورد نظر خود را بسازید بای مراحل زیر را انجام دهید:

  • مرحله اول طرح است.
  • برآورد قیمت متریال مصرفی طرح
  • برآورد هزینه اجرای انجام طرح
  • مشاوره با کارشناس فروش
  • مشاوره با کارشناش اجراییات

حال به طور مفصل‌تر نسبت به مراحل فوق توضیح می‌دهیم که چگونه با استفاده از خدمات فروش اسپیس فریم شما می‌توانید به بهترین نحو به خواسته خود که ساخت سازه است، برسید.

فروش اسپیس فریم نمایشگاهی

طرح یا همان طراحی سازه

شما در صورت داشتن تخصص در این زمینه می‌توانید خودتان نسبت به انجام آن اقدام نمایید، در غیر اینصورت می‌توانید با استفاده از خدمات فروش اسپیس فریم از متخصصین شرکت شیلتر سازه کمک گرفته تا طراحان شرکت بتوانند با در نظر گرفتن توضیحات شما نسبت به سازه درخواستی بهترین طرح رو در اختیار شما قرار دهند.

برآورد قیمت متریال مصرفی طرح

شما بعد از طراحی باید لیست مصرفی اقلام کالاها و متریال مصرفی این سازه را داشته باشید تا بتوانید به قیمت اجناس مصرفی در این طرح دست پیدا نمایید. برای این منظور هم می‌توانید از کارشناسان شرکت شیلتر سازه بهره گرفته تا لیستی دقیق از اقلام مورد نیازتان نسبت به اجرای پروژه داشته باشید. تا با در اختیار قرار دادن آن به کارشناسان فروش شرکت شیلتر سازه پیش فاکتور آن در اختیار شما قرار گیرد. در این لیست قیمت اسپیس فریم در متراژ یک متر مد نظر می‌باشد.

برآورد هزینه اجرای انجام طرح

حال نوبت آن رسیده تا شما طرح سازه و لیست اقلام مصرفی آن را به کارشناسان شرکت ما در قسمت اجرائیات و نصب سازه قرار دهید. تا آنها بتوانند با توجه به شرایط نصب و موارد مصرفی در پروژه هزینه انجام آن را با توجه به محل و مکان و نوع طرح برآورد نمایند. در این زمینه شما اطمینان حاصل نمایید که تمامی کارشناسان شرکت با توجه به شرایط اقتصادی کشور سعی بر آن دارند تا قیمت تمام شده پروژه ها را به حداقل برسانند.

مشاوره با کارشناس فروش

بعد از انجام مراحل فوق شما با مشورت با کارشناس فروش می‌توانید نسبت به پرداخت هزینه انجام کار به توافق رسیده و نسبت به پرداخت پیش پرداخت اقدام نمایید تا پروزه شما در صف انجام کار قرار گیرد.

مشاوره با کارشناش اجراییات

پس از مراحل فوق پرونده با استفاده از خدمات فروش اسپیس فریم شما به قسمت اجرائیات ارسال می‌گردد تا در کمترین زمان ممکن اکیپ نصب شیلتر سازه کار شما را به اجرا برسانند.

فروش سازه اسپیس فریم

از خدمات فروش اسپیس فریم در این کارخانه می‌توان گفت که اسپیس فریم‌ها از مرغوب‌ترین مواد اولیه ساخته می‌شود. در قسمت اتصال آنها از جوش co2 استفاده می‌شود که نسبت به جوش برق از مقاوت بیشتری برخوردار است. برای پوشش بیرونی هم از رنگ کوره ای و آبکاری استفاده می‌شود.

اسپیس فریم شیلتر سازه در ابعاد مختلف آماده فروش است. فروش سازه اسپیس فریم نمایشگاهی در صنایع شیلتر سازه با قیمت ارزان ارائه می‌گردد. قیمت اسپیس فریم شیلتر سازه بستگی به متراژ درخواستی است. فروش سازه اسپیس فریم آبکاری با قیمت ارزان عرضه می‌گردد.

قابلیت‌های فروش اسپیس فریم

در اینجا به بخشی از قابلیت‌های اسپیس فریم به صورت فروش اشاره می کنیم:

۱- طراحی زیگزال و Z در قسمت خاموت، برای طراحی راحت‌تر غرفه توسط طراحان

۲- اندازه‌های مختلف اسپیس فریم برای ساخت غرفه در ابعاد مختلف

۳- قابلیت نصب و اجرای غرفه در فضای باز و بسته (داخل سالن)

۴- مونتاژ و دمونتاژ راحت و سریع

۵- مقاومت بسیار بالا

فروش اسپیس فریم جهت برپایی غرفه در فضایی باز

بست و قفل اسپیس فریم‌ها

  • تولیدی شیلتر تمام بست‌‌های اسپیس فریم را به صورت پروانه‌ای و به صورت کلی و جزئی به مشتریان ارائه می‌دهد.
  • شکل پروانه ای این بست ها، نصب در حالات مختلف را آسان و ممکن می‌سازد. همچنین اسپیس فریم در کارخانه شیلتر در متراژهای بالا با قیمت مناسب تری عرضه می شود.

لطفا برای سفارش عمده بست اسپیس فریم با ما تماس بگیرد.

برگزاری نمایشگاه‌های مختلف

چنانچه تاکنون گذرتان به نمایشگاه‌های مختلف همچون نمایشگاه بین المللی کتاب، نمایشگاه اتومبیل و. . . افتاده باشد، حتما با پدیده‌ای به نام اسپیس فریم روبه‌رو شده‌اید. اما ممکن است که نام آن را نمی دانستید.
در این بخش ضمن معرفی آن درصدد آن هستیم تا با فروش اسپیس فریم و نکات مربوط به آن در خدمت شما باشیم تا همه عزیزانی که قصد دایر کردن نمایشگاه‌های کوچک و بزرگ مختلف را در سطح شهر خویش یا در سطوح بالاتر کشوری و بین‌المللی را در سر می پرورانند، بتوانند پس از خرید اسپیس و نصب آن‌ها رنگ و لعابی نو به نمایشگاه خویش ببخشند تا از امکانات و قابلیت‌های متنوع و گوناگون آن‌ها به خوبی بهره‌مند گردند. بنابراین در صورتی که قصد برپایی نمایشگاه برای فروش و عرضه محصولات خویش با استفاده از سازه نمایشگاهی اسپیس فریم را دارید، ادامه مطلب را تا انتهاء با ما همراه باشید.

فروش اسپیس فریم نمایشگاهی جهت برپایی غرفه در فضایی باز

معرفی اسپیس فریم تبلیغاتی در یک نگاه

پیش از هر گونه بحث و بررسی در خصوص فروش اسپیس فریم تبلیغاتی بهتر است که در وهله نخست به ارائه تعریفی دقیق و شفاف در خصوص خرید اسپیس فریم پرداخته شود تا با شناخت آن ادامه مطلب را تا آخر پیگیری نماییم. اسپیس فریم تبلیغاتی به عنوان ابزاری به شمار می آید که از آن به منظور ساخت و سازه‌هایی در جهت تبلیغات یا پدید آوردن اتاقکی در نمایشگاه‌های مختلف تحت عنوان سازه نمایشگاهیی اسپیس فریم مورد استفاده واقع می‌گردد. هر چند که موارد استفاده از خدمات فروش اسپیس فریم نمایشگاهی می تواند خیلی بیشتر از این موارد باشد به گونه‌ای که علاوه بر غرفه‌های نمایشگاهی بتوان با خرید اسپیس از مواردی نظیر: سن و استیج، تابلو بنر، قاب بنر، سالن‌های موقت و دائمی و نیز مواردی استفاده نمود.

فروش اسپیس تبلیغاتی میتواند شما را از دیگر سازه‌های نمایشگاهی اسپیس فریم در عرصه تبلیغات بی نیاز نماید. فروش اسپیس فریم تبلیغاتی در تولیدی شرکت شیلتر اسپیس با قیمت و کیفیت مناسب ارائه می‌گردد. فروش اسپیس تبلیغاتی با توجه به اهمیت تبلیغات در تمامی صنایع از اهمیت ویژهای برخوردار است. فروش اسپیس فریم نمایشگاهی در تمامی کانون‌های تبلیغاتی کاربرد زیادی دارد.

ویژگی‌های منحصر به فرد اسپیس فریم

حال که با اسپیس فریم به طور کامل آشنایی صورت گرفته است؛ بد نیست نگاهی اجمالی و کوتاه به برخی از ویژگی‌های منحصر به فرد آنها نیز انداخته شود. از جمله مهم‌ترین این ویژگی‌ها می‌توان به امکان بهره‌مندی از طرح‌های مختلف با اسپیس اشاره کرد که به راحتی می‌توان توسط بست اسپیس آن‌ها را به هم متصل کرد تا هر گونه طرحی را روی آن‌ها پیاده سازی نمود که در نهایت به شکل‌های قابل توجهی می‌توان از آن‌ها بهره گرفت و طرح زیبایی را خلق کرد. مقاومت بالا و وزن کم نیز از دیگر ویژگی‌های منحصر به فرد اسپیس فریم‌ها به شمار می‌آیند.

فروش اسپیس فریم جهت برپایی غرفه در نمایشگاه

فروش سازه اسپیس

امروزه با توجه به رشد روزافزون اسپیس فریمها شرکت‌های متعددی در زمینه فروش اسپیس فریم با قیمت ارزان سر برآورده‌اند تا به این منظور شما به عنوان یک غرفه‌دار بتوانید با خرید از آن شرکت‌ها غرفه خود را با طرح‌های متنوع و بی‌نظیر اسپیس فریم‌ها مزین نمایید. فروش اسپیس فریم در تمام نقاط ایران با توجه به ظهور شرکت‌های مختلف امروزه صورت می‌گیرد تا به این ترتیب هر یک از غرفه‌داران در هر نقطه‌ای از این سرزمین بتوانند از امکانات اسپیس فریم‌ها بهره‌مند گردند.
با توجه به اینکه معمولا هزینه خرید این گونه از ساخت و سازها در غرفه‌های نمایشگاهی از عمده‌ترین سوالاتی است که بر سر زبان غرفه‌سازان جاری می‌شود، در ادامه به ارائه مطالبی در خصوص فروش اسپیس فریم با توجه به عوامل مختلفی می‌پردازیم و قیمت آن‌ها را نیز مورد بحث و بررسی قرار می‌دهیم.

با توجه به ویژگی‌های منحصربه‌فرد و بی‌نظیری که در خصوص اسپیس فریم‌ها وجود دارد، امروزه در هر نمایشگاهی سعی به استفاده از آن‌ها می‌شود. برای این منظور شرکت‌های بسیار زیادی در زمینه فروش اسپیس فریم مشغول به فعالیت هستند که با فروش اسپیس نمایشگاهی بتوانند کمک شایان توجهی به غرفه‌داران مختلف در نمایشگاه‌ها کرده باشند به این صورت که هر یک از غرفه داران می‌توانند با در اختیار داشتن اسپیس فریم‌ها آن ها را به طرح‌های مورد نظر خویش درآورند تا به این منظور نگاه مشتریان را با توجه به طرح غرفه خویش به سمت و سوی خویش جلب نمایند. بنابراین در صورتی که تولید کننده محصولی هستید و می‌خواهید محصول مورد نظر خویش را در یک نمایشگاهی در معرض دید عموم قرار دهید، می‌توانید از امکان فروش اسپیس فرم بهره‌مند شده و غرفه‌ای در خور نام و شأن محصولات خویش را پدید آورید.

فروش اسپیس فریم جهت برپایی غرفه در نمایشگاه بین المللی

فروش اسپیس فریم با توجه به عوامل مختلف

شاید خیلی از غرفه داران هزینه اسپیس فریم را در رأس امور قرار دهند. به همین جهت با ورود به شرکت‌های سازنده که در زمینه فروش اسپیس فرم با قیمت ارزان مشغول به فعالیت هستند، سعی دارند تا کیفیت و کارایی را در عین پرداخت قیمت پایین تر در دست داشته باشند.

به طور کلی می‌توان گفت که فروش اسپیس فریم نمایشگاهی بسته به عوامل مختلف و گوناگونی صورت می‌گیرد که از جمله آن‌ها می‌توان به طول آن بر حسب متر و نیز تعداد شاخه‌های اسپیس اشاره کرد که مسلما هر چقدر طول و تعداد شاخه‌های آن‌ها بیشتر باشد، هزینه نهایی هم بیشتر خواهد بود و هر چقدر هم کمتر استفاده شود، دربردارنده هزینه کمتری است که این فرآیند در فروش اسپیس فریم با توجه به قیمت‌های متفاوت، کاملا به سلیقه مشتری و همچنین به نیاز وی در غرفه‌ای است که در داخل نمایشگاه دایر کرده است.

از دیگر مواردی که در خصوص فروش سازه نمایشگاهی اسپیس فریم مورد توجه قرار می‌گیرد، این مسئله است که با توجه به طرح‌ها و ابعاد مختلفی که از فروش غرفه اسپیس فریم‌ها در نمایشگاه‌های مختلف صورت می‌گیرد، دست نصاب کاملا باز است تا بنا به درخواست مشتری هر نوع طرح و ابعاد دلخواهی را پدید آورده و آن را در اختیار مشتری خویش قرار دهند.

فروش اسپیس فریم

فروش اسپیس فریم در تهران و سایر شهرستان‌ها به این صورت است که به دو حالت کلی و جزئی می‌توان با نازل‌ترین قیمت اسپیس فریم و بست و قفل‌های آن را خریداری نمود. با این توضیح که این بست‌ها و قفل ها به صورت پروانه‌ای تولید می‌گردند تا به این ترتیب بتوان نصب آن را به حالت‌های مختلفی صورت بخشید. آخرین مطلب اینکه فروش اسپیس فریم‌ها به دو صورت آبکاری شده و رنگی تولید می‌گردند که بنا به سلیقه و نیاز مشتری متفاوت هستند.

خرید اسپیس فریم با کیفیت

در صورتی که قصد خرید اسپیس فریم دارید، می‌بایست به سمت شرکت‌هایی بروید که فروش اسپیس فریم با کیفیت را در دستور کار خویش قرار داده‌اند تا به این منظور بتوانید از کیفیت و کارایی آن‌ها اطمینان حاصل نمایید. خرید اسپیس فریم برای شما می‌تواند قابلیت‌های زیادی را داشته باشد. شما با خرید اسپیس دیگر نیازی به اجاره اسپیس فریم ندارید.
از جمله مواردی که در کیفیت آن‌ها لحاظ می‌گردد، ساخت و تولید اسپیس فریم‌ها است که با بهره‌گیری از آخرین تکنولوژی‌های حوزه صنعت جوش می‌توان اسپیس فریم‌های با کیفیتی تولید و با فروش اسپیس فریم آن‌ها را در اختیار مشتریان خویش قرار داد.

فروش اسپیس

شرکتهایی که به خرید اسپیس نیاز دارند.

شرکت‌هایی که به فروش اسپیس فریم‌ها برای کاربردهای متنوع به مشتریان خویش مشغول به فعالیت هستند، می‌بایست در بازه زمانی کوتاهی بیشترین کیفیت و کارایی را در آن‌ها به کار ببندند و مواد با کیفیتی را در آن‌ها به کار ببرند. به این منظور علاوه بر ارتقاء سطح کاری خویش بتوانند با بهره‌مندی از این راهکار به جذب مشتری نیز کمک شایان توجهی کرده باشند.
لازم به ذکر است که پیش از خرید اسپیس فریم باید در نظر داشته باشید که علاوه بر حضور در شرکت‌های سازنده، شما می‌توانید اسپیس فریم را از طریق راه‌های ارتباطی مختلف سفارش دهید.
برای این منظور می‌بایست از قبل طرح پیشنهادی خود را به مسئولان ذی ربط اعلام دارید تا در أسرع وقت سفارش شما را مورد بررسی قرار دهند و آن را در موعد مقرر شده بنا به سلیقه و طراحی‌های مدنظر شما تحویلتان دهند.

عمده فعالیت‌های شرکت‌های تولید کننده اسپیس

همان‌طور که بیان داشتیم شرکت‌های متعددی در زمینه فروش سازه نمایشگاهی اسپیس فریم مشغول به فعالیت هستند. اما باید این نکته را نیز در نظر داشته باشیم که ممکن است بعضی از مشتریان بضاعت مالی خرید اسپیس‌ها را نداشته باشند.
شرکت‌های تولیدی در همین راستا عمده‌ترین فعالیت‌های خویش را به دو صورت فروش سازه اسپیس آبکاری شده و رنگ کوره‌ای و اجاره اسپیس فریم در نظر می‌گیرند تا به این منظور هر یک از مشتریان مختلف بتوانند بنا به بودجه خویش یکی از این دو حالت را برای خود برگزینند.

فروش اسپیس

رواج گسترده اسپیس فرم

به طور کلی باید اذعان داشت که فروش اسپیس فرم امروزه با توجه به مزایای گسترده‌ای که برای غرفه‌داران در بردارد، سبب شده است که خیلی زود در سراسر کشور رواج یابد و مشتریان بسیار زیادی را به سمت و سوی خود کشانده است.
نصب راحت و بی دردسر اسپیس فریم‌ها، طراحی‌های منحصربه‌فرد و بی‌نظیر آن‌ها، قیمت پایین و مناسب اسپیس فرم‌ها، کیفیت کار بالای آن‌ها و. . . همه و همه سبب شده‌اند تا خیلی زود فروش سازه‌های اسپیس فریم در تمام نقاط ایران رواج گسترده‌ای به خود ببیند. فروش اسپیس فریم این امکان را برای شما فراهم می‌نماید تا شما از سازه اسپیس فریم بتوانید در کار های تبلیغاتی خود استفاده نمایید. فروش اسپیس فرم با قیمت ارزان در گروه تولیدی شیلتر سازه مهیا است و شرکت شیلتر سازه با فروش اسپیس فرم شما را از اجاره اسپیس فریم بی‌نیاز می‌کند.

همین امر سبب شده است که امروزه در اکثر نمایشگاه‌ها و غرفه‎‌های مختلف در سطح شهرهای کوچک و بزرگ شاهد حضور پررنگ اسپیس فریم‌ها در صنعت غرفه‌ سازی نمایشگاهی باشیم. به طوری که برترین گزینه جهت ساخت و ساز در این صنعت در محیط‌های بسته و به خصوص ساخت و ساز در فضای باز این سازه دارای رتبه اول چه از نظر حجم استفاده و همچنین رتبه بالا از نظر رضایت مشتریان اعم از شرکت‌های خصوصی و دولتی می‌باشد.

فروش اسپیس

برای دیدن نمونه کارهای بیشتر به پیچ اینستاگرام شیلتر مراجعه نمایید.

Telegram
Instagram
body a{text-decoration:none;}