مسقف کردن استخر با سازه اسپیس فریم نمایشگاهی

مسقف کردن استخر با اسپیس فریم نمایشگاهی به چه صورت است؟ مزایای مسقف کردن استخر با اسپیس فریم چیست؟ برای خرید این محصول بسیار کاربردی به چه سایت معتبری مراجعه نماییم؟ ما را تا پایان این مطلب همراهی نمایید تا شما عزیزان را با کاربرد این وسیله بسیار کاربردی و خاص جهت مسقف کردن استخر بیشتر آشنا نماییم.

مسقف کردن استخر اسپیس فریم

کاربرد اسپیس جهت ساخت سقف استخر

یکی از ویژگی های خاص اسپیس فریم نمایشگاهی، قابل اجرا بودن آن در فضاهای روباز و داخلی می باشد. این ویژگی منحصر به فرد در این سازه این قابلیت را به کاربر می دهد تا علاوه بر اینکه در ساخت غرفه نمایشگاهی و … بلکه جهت سرپوشیده کردن استخرها بتوان از این سازه هندسی استفاده کرد. قابلیت انعطاف پذیری و شکل پذیری این محصول موجب شده تا سقف های اجرا شده به وسیله آن چشم نواز تر و متنوع تر باشند.

احداث فضاهای مسقف استخر جزو یکی از کاربردهای بسیار خاص اسپیس فریم نمایشگاهی می باشد. ساخت سقف استخر به وسیله این سازه بسیار مناسب و ارزان می باشد. زیرا چهارچوب لازم را با کمک این سازه هندسی محکم می توان ساخت و با چادرهای مخصوص و لوازم روشنایی می تواند پوششی بسیار زیبا و شیک برای سقف ایجاد نمود. شرکت معتبر شیلتر سازه امکان اجاره و فروش این سازه های هندسی را با بالاترین کیفیت دارد.

مسقف کردن استخر اسپیس فریم
استخر مسقف شده با سازه اسپیس فریم نمایشگاهی

زمانی که قصد خرید سقف استخر را دارید و دوست دارید از تمام فضا استفاده نمایید و محل زندگی خود را زیباتر جلوه نمایید، سقف های استخر ساخته شده به وسیله این سازه تبلیغاتی علاوه بر اینکه فضا را از تابش مستقیم نور آفتاب محافظت می کند و دیزاین متفاوتی به فضا می بخشد.

سقف متحرک سازه ای بسیار زیبا و مدرن است که وظیفه اصلی آن سرپوشیده کردن استخر روباز می باشد.

مسقف استخر اسپیس فریم
مسقف استخر اسپیس فریم

مزایای استخرهای پیش ساخته

  • اسپیس فریم نمایشگاهی به واسطه شکل هندسی خاصی که دارد، به راحتی می توان انواع سازه را از آن ساخت.
  • اسپیس به دلیل مزایای زیادی که دارد، یکی از محبوب ترین محصولات جهت مسقف کردن استخر است. قابلیت انتقال و جابجایی راحت این محصول به محل سازه جزو یکی دیگر از مزایای منحصر به فرد این محصول می باشد.
  • مقاومت زیاد، وزن سبک، امکان نصب سیستم های روشنایی بر روی سقف استخر یکی دیگر از مزیت های سقف و پوشش استخر با کمک این سازه تبلیغاتی است. به طور کلی با استفاده از این نوع سقف استخر می توانید از ورود گرد و خاک، حشرات، سرما، گرما و … جلوگیری کنید.
  • مقاومت در برابر اشعه نور خورشید، فرسایش، رنگ پریدگی، ترک خوردگی و … از مهمترین ویژگی های دیگر سقف استخر ساخته شده با این محصول می باشد.
  • سقف های استخر ساخته شده با اسپیس به علت استحکام زیاد و مقاومت شیمیایی و فیزیکی خوبی که دارند، در قیاس با متریال دیگر ( چوب، پلاستیک و …) ماندگاری بیشتری دارند.
  • اتصال این سازه به سادگی و در کمترین زمان ممکن انجام می گیرد.
  • اسپیس فریم وزن سبکی دارد. تحمل وزن بالا، مقاومت فیزیکی بالا و … از جمله ویژگی های این نوع سقف استخر می باشد.
  • سقف استخر ساخته شده با این سازه مقاومت بسیار بالایی در برابر شرایط آب و هوایی گوناگون دارد.
  • شرکت معتبر شیلتر به همت و ابتکار مهندسین ایرانی اقدام به تولید اسپیس های با کیفیت و متناسب با نیاز شما عزیزان پرداخته است. شایان ذکر است بدانید که مواد اولیه به کار گرفته جهت ساخت این سازها ها از استانداردهای بین المللی و کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشند. اجرای سقف استخر با انواع طرح و شکل متنوع به وسیله این سازه نمایشگاهی انجام می گیرد. جهت نصب این سازه برای ساخت سقف استخر از متخصصان با تجربه کمک بگیرد.
مسقف کردن استخر اسپیس فریم
مسقف کردن استخر اسپیس فریم
[yasr_visitor_votes size="medium"]
body a{text-decoration:none;}