ساخت انباری در پشت بام با سازه اسپیس فریم

در شرایط زندگی امروزی یکی از محضلات آپارتمان نشین کمبود جا می باشد. که باعث ایجاد درگیری فکری می گردد و یکی از مهمترین بخش ها در هر آپارتمان داشتن یک انباری مناسب و جادار بوده که باتوجه به نوع زندگی و داشتن وسایل اضافی و در عین حال مورد نیاز همیشه بسیار نکته مهمی بوده است.

لذا در دسترس بودن انباری نیز بسیار مهم می باشد. بعنوان مثال ساخت انباری در پشت بام آپارتمان بسیار مورد استقبال، کنان قرار گرفته ولی با توجه به عدم اجازه طرف شهرداری با یه ساخت انباری در پشت بام بصورت موقت و باسازه های سبک انجام گیرد.

فروش اسپیس فریم

یکی از بهترین متریال مورد استفاده در ساخت انباری در پشت بام و مکان های مختلف ساختمان اسپیس فریم می باشد که در عین استحکام سازه ای سبک و قابل جابه جائی می باشد و بسیار مناسب جهت ساخت انباری می باشد.

یکی از مزایای ساخت انباری با اسپیس فریم علاوه بروزن سبک و راحتی حمل و نقل سازه سرعت عمل در نصب آن می باشد که خیلی زیاد ساخت انباری با اسپیس فریم را در مکانهای مختلف از جمله پشت بام مورد استقبال قرار داره است . باتوجه به تنوع بسیار بالای در ابعاد اسپیس و اندازه های اسپیس فریم می توان انباری را در ابعاد مختلف با هر ارتفاعی با سرعت بالا و زیبائی خاص بدست آورد.

ساخت انباری با اسپیس فریم علاوه بر مزایای ذکر شده از نظر اقتصادی نیز بسیار به صرفه بوده و همین امر باعث استقبال مشتریان از ساخت انباری در پشت بام و جاهای مختلف آپارتمان بوسیله اسپیس فریم زد ، بعنوان مثال مقدار اسپیس فریم مورد نیاز جهت یک انباری با ابعاد 2 متری در 3 متر و با ارتفاع 2.5 متر مجموعا 41 متر طول می باشد که باتوجه به قیمت مناسب اسپیس فریم بسیار مقرون به صرفه می باشد و در مقایسه با مصالح ساختمانی و یا آهن هم از نظر قیمت و هم از نظر سرعت ساخت بسیار بسیار مناسب می باشد.

اجاره اسپیس فریم نمایشگاهی
فروش اسپیس فریم
غرفه اسپیس فریم
غرفه اسپیس فریم
اجاره اسپیس فریم
غرفه اسپیس فریم
قیمت اسپیس فریم
غرفه اسپیس فریم

برای دیدن نمونه کارهای بیشتر در پیچ اینستاگرام شیلتر مراجعه نمایید

با کارشناسان ما در ارتباط باشید 09120558870

[yasr_visitor_votes size=”medium”]

body a{text-decoration:none;}