جدول قیمت فروش و اجاره سن و استیج

مشخصات سن و استیج قیمت فروش سن و استیج قیمت اجاره سن و استیج
سن و استیج 3X2
3500000
سن و استیج 4X2
3500000
سن و استیج 7X2
4500000
سن و استیج 2X2
3500000
سن و استیج 5X2
4000000
سن و استیج 6X2
480000

استیج چیست؟

آشنایی با فروش و اجاره استیج

اگر به دنبال اجاره و فروش استیج هستید، در این نوشته با ما همراه باشید. در مراسم های مختلف مثل مراسم افتتاحیه و جشن ها و برنامه های  مختلف استفاده از استیج بسیار معمول و متداول است. استیج ها باعث ایجاد فضایی زیبا و جذاب در مراسمات مختلف می شوند. استیج در واقع سکویی است که می‌توان بر روی آن قرار گرفت و با بازدید کنندگان صحبت کرد و یا برنامه ‌های مختلف بر روی آن اجرا نمود. نام دیگر استیج، سن  است که از یک صفحه فلزی با پایه و کفپوش تشکیل شده است که معمولاً استیج ها دارای ضخامت مناسب هستند و  مانع از لرزش و تولید صدا می شوند. بعد از نصب استیج می توان آن ها را به راحتی تزیین نمود و آن را متناسب با مراسم خاصی که قرار است در آن از استیج استفاده شود، طراحی کرد.

استیج هلندی
اجاره استیج هلندی
استیج هلندی

نکاتی در مورد اجاره استیج و فروش استیج

به طور معمول استیج ها دارای ابعاد یک در دو و در ارتفاع های مختلفی همچون ۶۰ سانتی متر، ۸۰ سانتی متر و ۱۰۰ سانتی متر و در سایر ابعاد دیگر مطابق با نظر درخواست دهنده طراحی و  ارائه می ‌شود. اگر به دنبال فروش و اجاره استیج هستید، در این نوشتار با ما همراه باشید. گفتیم به طور معمول استیج ها در ابعاد یک در دو طراحی می ‌شوند که برای ساخت ابعاد مورد نظر، تعدادی از استیج های یک در دو در کنار هم قرار گرفته  و ابعاد درخواست شده  را تولید می‌کنند. اگر به دنبال نصب استیجی  در ابعاد ۸ متر مربع هستید، باید ۴ عدد استیج یک در دو  را در کنار هم قرار دهید و ابعاد ۸ متر مربع را بسازید. هزینه  اجاره استیجاره آماده بر اساس متراژ آن ها محاسبه می ‌شود و هر چه متراژ استیج بالا تر باشد، هزینه اجاره سن و استیج بالا تر خواهد رفت.
در هنگام فروش و اجاره استیج باید به این نکته توجه نمود که جنس  استیج  ها از فلز آلومینیوم هستند و می‌توانند وزنی در حدود ۵۰۰ کیلوگرم  الی ۸۰۰ کیلوگرم که مربوط به وسایل نورپردازی، تریبون و پروژکشن و …  است  را تحمل کنند. در تولید استیج ها از اسپیس فریم استفاده می‌شود. اسپیس فریم ساخت استیج را با تنوع زیادی روربه رو کرده است و باعث ایجاد طرح های متنوع و ویژه در حزه ی فروش و اجاره استیج شده است.

اجاره استیج

استیج اسپیس فریم می تواند برای ساخت غرفه های نمایشگاهی مورد استفاده قرار گیرد و گستره وسیعی از طرح ‌ها را در اختیار استفاده کنندگان قرار دهند.
در فروش و اجاره استیج، ظاهر و طرح استفاده شده در ساخت استیج اسپیس تاثیر زیادی در جلب نظر بازدیدکنندگان و تماشاگران دارد. جنس اسپیس فریم به گونه ای است که به علت انعطاف بالا میتوان اقدام به ساخت استیج اسپیس فریم با قابلیت های مختلف و در ابعاد اسپیس متنوع نمود و طرح های متنوع و  زیبایی را برای فروش و اجاره استیج ارائه نمود. در بین انواع استیج هایی که در بازار وجود دارد استیج اسپیس فرم دارای تنوع بالا و گستردگی زیادی است و فروش و اجاره استیج بیشتر در این زمینه وجود دارد.
بعضی از نهاد ها و سازمان‌ ها چون به صورت معمول و همیشگی دارای مراسمات خاص و ویژه ‌ای هستند اقدام به خرید سن و خرید استیج می‌کنند.

اجاره و فروش استیج های مختلف

در هنگام فروش  و اجاره استیج گزینه‌ های مختلفی وجود دارد که با توجه به کاربرد استیج مورد نظر می‌توان یکی از موارد زیر را استفاده کرد.

  • استیج آماده
  •  استیج هلندی
  • استیج دست دوم
  •  استیج کنسرت
اجاره استیج اسپیس

اجاره استیج اسپیس فریم

استیج های اسپیس فریم سازه های هندسی متحد الشکلی هستند که به صورت منظم در کنار یکدیگر قرار گرفته اند. این نوع از استیج ها به دلیل سازه ی منظمی که دارند ، تقسیم نیروی وارده بر آن ها به صورت منظم صورت گرفته و علاوه بر استحکام بالایی، این سازه ها از زیبایی فوق العاده ای برخوردار هستند. این استیج ها، جزوه سازه های نمایشگاهی محسوب می شود  که دارای بازار فروش و اجاره ی استیج در ایران هستند. اسپیس فرم به معنای سازه ی فضایی است .

اگر بودجه کافی برای خرید استیج و سن وجود ندارد، بهترین گزینه در این شرایط اجاره استیج و اسپیس و اجاره استیج کنسرت است که هزینه اجاره در مقایسه با هزینه خرید استیج، بسیار مقرون به صرفه تر می باشد. همچنین  استیج دست دوم به شما کمک می کند تا بتوانید غرفه جذاب و زیبایی طراحی نمایید و هزینه های فروش و اجاره استیج را برای شما به حداقل می‌رساند.

 اجاره و فروش استیج و سن

بعد از اینکه اقدام به خرید و فروش و  اجاره استیج نمودید، نحوه نصب استیج از اهمیت ویژه‌ ای برخوردار است. در هنگام نصب استیج باید دقت کافی را به عمل آورید اگر در هنگام نصب استیج بی‌ دقتی صورت گیرد و یا مهارت کافی در نصب استیج و سن وجود نداشته باشد، استحکام  و مقاومت استیج ها به حداقل رسیده و ممکن است در وسط اجرای یک برنامه مهم و ویژه استیج دچار  مشکل شده و فرو بپاشد و باعث ایجاد ضرر های زیاد جانی و مالی نیز شود. به همین دلیل است که باید نصب استیج به صورت تخصصی و ویژه و توسط افراد متخصص در این زمینه صورت گیرد. باید دقت نمود استیج آماده شده دارای مقاومت کافی برای تحمل وسایل و افرادی  که بر روی آن قرار می گیرد،  را داشته باشد و گرنه ممکن است استیج فرو بریزد.

نصب استیج

ویژگی های استیج اسپیس فریم و هلندی

  • اسپیس فریم برای ساخت تجهیزات نمایشگاهی و استیج استفاده می شود.
  • تحمل وزن توسط سازه ساخته شده توسط اسپیس فریم بالاست.
  • از اسپیس فریم می توان برای ساخت سازه نمایشگاهی و استیج ها در محیط های سرباز و سر بسته استفاده کرد.
  • به کمک اسپیس فریم می توان استیج هایی را با سایز های مختلف و در طرح های مختلف و متنوع تولید کرد.
  • از اسپیس فریم می توان برای ساخت استیج و سازه های نمایشگاهی در ارتفاعات استفاده نمود.
  • سرعت نصب استیج ها و سازه های ساخته شده توسط اسپیس فریم بالاست و به راحتی می توان کار نصب و پیاده سازی آن را انجام داد.
  • سطح اسپیس فریم را می توان به کمک موکت و چوب به راحتی پوشاند و نمای زیبا و جذابی را تولید نمود.

بنابراین هنگام اجاره و فروش استیج انتخاب اسپیس فریم می تواند گزینه مناسبی باشد.

نصب استیج اسپیس شیلتر shelter.ir سازه

 متریال استفاده شده در ساخت استیج

در هنگام اجاره و فروش استیج توجه به متریالی که در ساخت استیج مورد استفاده قرار می گیرد، بسیار اهمیت دارد. استیج ها معمولا از آلومینیوم تولید می ‌شوند و در مقابل آب و آتش مقاوم هستند. همچنین چوب چند لایه  و ماده مقاوم کننده در ساخت استیج مورد استفاده قرار می‌گیرد که تأثیر زیادی در استحکام استیج دارد.

 اشکال و ابعاد متنوع استیج

در هنگام اجاره و فروش استیج باید به ابعاد و شکل استیج دقت نمایید.  استیج ها در متراژ های مختلف و در ابعاد و اشکال متنوعی تولید می ‌شوند. ارتفاع استیج می تواند از ۲۰ سانتی متر تا ۱۴۰ سانتی متر به کمک پایه ‌های تنظیم شونده استیج ها قابل تنظیم باشد. طرح های استیج به نحوی طراحی شده اند که برای نصب استیج آن ها به ابزار های خاصی نیاز نیست.

 قیمت فروش استیج

قیمت فروش استیج متفاوت است، اما اگر اولین بار است که می خواهید از استیج استفاده نمایید و اقدام به فروش و اجاره استیج نمایید،  بهتر است استیج را اجاره کنید. زیرا با اجاره ی استیج  برای اولین بار تجربه و مهارت کافی در استفاده از استیج و سازه های نمایشگاهی را به دست می آورید و می توانید با توجه به مهارتی که حاصل کرده اید،  بهترین نوع استیج  را خریداری نمایید. فروش استیج اسپیس فریم با توجه به انعطاف پذیری و قابلیت های متنوع آن پر رونق است.

اجاره استیج هلندی و اسپیس فریم
اجاره استیج هلندی و اسپیس فریم
اجاره استیج هلندی و اسپیس فریم

 اجاره و فروش استیج و کاربرد های استیج هلندی

 اجاره و فروش استیج در موارد مختلفی صورت می گیرد که در ادامه به ذکر آن ها می پردازیم.

  • استفاده از استیج  و سن برای برپایی همایش ها،  مراسمات، جشن ها و مناسبت های خاصی  استفاده می شود.
  • در برپایی غرفه های نمایشگاهی استفاده از استیج و سن پرکاربرد است و باعث جلب بازدید کننده و در نتیجه افزایش میزان فروش و جذابیت و تنوع غرفه می‌ شود.
  • یکی دیگر از موارد متداول استفاده از استیج  و سن در کنسرت ها و سالن های تئاتر و استیج اهدای جوایز در جشنواره های مختلف و مراسم هایی همچون عروسی و مهمانی است.
  • نمایشگاه های اتومبیل برای نمایش خودرو ها در فضا های سرباز
  • کف سازی در فضای رینگ بوکس
اجاره استیج هلندی
اجاره استیج هلندی
اجاره استیج هلندی

در هنگام فروش و اجاره استیج باید به جنس استیج که اسپیس فریم است دقت نمود، اسپیس دارای تنوع اندازه و قیمت پایین و کاربرد های زیادی است و برای ساخت استیج و سن و غرفه ها و سازه های نمایشگاهی مورد استفاده قرار می گیرد. اسپیس برای تبللیغات و امور نمایشگاهی کاربرد های زیادی دارد  و می تواند درصنایع تولیدی و در امور خدماتی مورد استفاده قرار گیرد .همچنین از اسپیس برای ساخت سوله نیز استفاده می شود. اسپیس به صورت ماژول های جدا از هم تولید می شود و سپس این ماژول ها در کنار یکدیگر قرار گرفته و چفت می شوند و سازه مورد نظر را تولید می کنند. بست اسپیس به سازه ها کمک می کند بتوانند مستحکم در کنار یکدیگر قرار گیرند.

 

Telegram
Instagram

[yasr_visitor_votes size=”medium”]

body a{text-decoration:none;}