غرفه اسپیس فریم چیست؟

امروزه از غرفه اسپیس فریم برای رسیدن به اهداف مختلفی در نمایشگاه‌ها و بازارچه‌ها استفاده می‌شود و این مسئله نشان دهنده‌ی انعطاف‌پذیری بالا و ویژگی‌های بارز این سازه می‌باشد. در این مقاله قصد داریم تا اطّلاعاتی را در رابطه با این سازه و ویژگی‌های بارز آن به شما عزیزان ارائه دهیم و مسائل مرتبط با آن را بررسی نماییم.

غرفه اسپیس فریم به غرفه‌هایی گفته می‌شود که از اسپیس فریم برای ساخت‌ آن‌ها استفاده شده است و از زیبایی و ظرافت بسیار بیشتری نسبت به سایر غرفه‌های نمایشگاهی برخوردار هستند. این غرفه‌ها دارای ویژگی‌هایی می‌باشند که موجب برتری آن‌ها نسبت به دیگر غرفه‌ها شده‌اند و به همین دلیل است که امروزه این نوع غرفه‌ها بیشتر از گذشته در نمایشگاه‌های مختلف به چشم می‌خورند. اجرا و پیاده سازی غرفه اسپیس فریم بسیار آسان و کم هزینه است و مشکلات زیادی را برای مجری غرفه‌‌های نمایشگاه ایجاد نمی‌کند و این مسئله یکی از دلایل شایع بودن اجرای غرفه نمایشگاه در نمایشگاه‌‌ها و بازارچه‌های مختلف می‌باشد. در این غرفه‌ها اسپیس فریم‌ها با استفاده از بست اسپیس فریم به یکدیگر متّصل می‌شوند و سازه‌هایی مقاوم و در عین حال زیبا را پدیدار می‌کنند و این ویژگی موجب برتری نسبی غرفه اسپیس فریم نسبت به رقبای خود شده است و انعطاف‌پذیری بالایی را برای این سازه به ارمغان آورده است و به همین دلیل است که مجری غرفه‌های نمایشگاهی توانایی اجرا و پیاده‌سازی این سازه‌ها در بازه‌های زمانی کوتاه را دارا می‌باشد. امکان طرّاحی و ساخت این سازه‌ها در اندازه‌‌ها و شکل‌های مختلف از دیگر ویژگی‌های بارز آن محسوب می‌شود و موجب شده است تا مشتریان بتوانند با استفاده از این غرفه‌ها تمامی نیازهای نمایشگاهی خود را بطور کامل برطرف نمایند. در ادامه می‌توانید با دیگر جنبه‌های غرفه اسپیس فریم بیشتر آشنا شوید.

غرفه اسپیس فریم
برپایی غرفه با سازه اسپیس فریم نمایشگاهی

قیمت غرفه اسپیس فریم به چه عواملی بستگی دارد؟

قیمت غرفه اسپیس فریم همواره یکی از سوالات رایج در ذهن مخاطبان بوده است و افراد بسیاری به دنبال اجاره غرفه در کرج به منظور رفع نیازهای نمایشگاهی خود می‌باشند. لازم به ذکر است که قیمت غرفه نمایشگاهی به عوامل مختلفی بستگی دارد و هر کدام از این عوامل می‌‌تواند قیمت غرفه نمایشگاهی را به میزان قابل توجّهی تحت تاثیر خود قرار دهند. در ادامه می‌توانید با مهم‌ترین عوامل موثّر بر قیمت این سازه‌ها آشنا شوید.

امروزه از غرفه اسپیس فریم برای رسیدن به اهداف مختلفی در نمایشگاه‌ها و بازارچه‌ها استفاده می‌شود و این مسئله نشان دهنده‌ی انعطاف‌پذیری بالا و ویژگی‌های بارز این سازه می‌باشد. در این مقاله قصد داریم تا اطّلاعاتی را در رابطه با این سازه و ویژگی‌های بارز آن به شما عزیزان ارائه دهیم و مسائل مرتبط با آن را بررسی نماییم.

متراژ غرفه نمایشگاهی:

این مورد یکی از مهم‌ترین عوامل موثّر بر قیمت غرفه اسپیس فریم می‌باشد و می‌تواند هزینه‌های کلّی شما را به میزان قابل توجّهی افزایش دهد. بطور کلّی، با افزایش متراژ غرفه نمایشگاهی قیمت آن نیز افزایش خواهد یافت ولی این عامل با قرارگیری در کنار مواردی دیگری همچون متراژ سقف غرفه نمایشگاهی می‌تواند تاثیر بیشتری را بر روی قیمت این سازه بگذارد زیرا نوع سقف غرفه و نوع طرّاحی آن نیز با متراژ غرفه اسپیس فریم دچار تغییر می‌شود و این عامل در نهایت می‌تواند موجب افزایش و یا کاهش هزینه‌ی کلّی شما گردد.

دکوراسیون غرفه اسپیس فریم:

دکوراسیون غرفه‌ها همواره یکی از مواردی بوده است که تاثیر بسیار فراوانی را بر روی قیمت غرفه اسپیس فریم گذاشته است و به همین دلیل است که غرفه‌داران در تلاش هستند تا از روش‌های مختلفی هزینه دکوراسیون غرفه‌های را کاهش دهند. امروزه رقابت بسیار بالایی در میان شرکت‌ها در زمینه‌ی چیدمان غرفه و غرفه آرایی وجود دارد و این مسئله موجب شده است تا این شرکت‌ها از بهترین و جدیدترین دکوراسیون‌ها برای غرفه آرایی و چیدمان غرفه استفاده نمایند تا بتوانند مشتریان بیشتری را برای محصولات و خدمات خود جذب کنند و این مورد به میزان فراوانی قیمت غرفه اسپیس فریم را افزایش داده است و موجب افزایش هزینه‌های اجاره غرفه در کرج و اجرای غرفه نمایشگاه شده است. با این حال، شما می‌توانید با استفاده از خدمات شرکت‌های معتبری که در زمینه‌ی اجرای غرفه‌ نمایشگاه و اجاره غرفه در کرج در حال فعّالیت هستند به میزان قابل توجّهی هزینه‌های غرفه آرایی و چیدمان غرفه خود را کاهش دهید و از مزایای یک غرفه‌ی زیبا و جذّاب بهره‌مند شوید.

قیمت غرفه اسپیس فریم

نوع غرفه اسپیس فریم:

نوع غرفه اسپیس فریم یکی دیگر از مواردی است که می‌تواند قیمت‌ غرفه نمایشگاهی و نمونه غرفه را دچار تغییر نماید و موجب تغییر کاربری غرفه شود. بطور کلّی، غرفه‌ها در انواع مختلفی همچون غرفه چادری، غرفه بازارچه و غرفه‌‌هایی دارای دکوراسیون مجزّا موجود هستند و قیمت این غرفه‌ها با یکدیگر متفاوت است زیرا اهداف ساخت این غرفه‌ها تفاوت‌هایی را با یکدیگر دارند. به عنوان مثال: غرفه چادری و غرفه بازارچه بیشتر برای نمایشگاه‌های غیر رسمی و یا مکان‌هایی که دکوراسیون از اهمیّت کم‌تری برخوردار است مورد استفاده قرار می‌گیرند زیرا در این نوع نمایشگاه‌ها زیبایی و ظرافت غرفه‌ها از نظر اهمیّت در درجات بعدی قرار دارد و این مسئله موجب کاهش قیمت غرفه اسپیس فریم شده است و امکان استفاده‌ی گسترده از غرفه بازارچه و غرفه چادری را فراهم کرده است. در این غرفه‌‌ها بیشتر از پارچه‌های برزنت و ضد آب برای پوشش سطوح غرفه استفاده می‌شود و این ویژگی موجب شده است تا هزینه‌‌های تولید غرفه بازارچه و چادری به میزان قابل توجّهی کاهش یابد. از طرفی، در غرفه‌های دارای دکوراسیون به دلیل استفاده از ابزار بیشتر تزئینی هزینه‌ی کلّی ساخت این نوع غرفه اسپیس فریم به میزان قابل توجّهی افزایش می‌یابد و این مسئله نشان دهنده‌ی اهمیّت و تاثیر دکوراسیون در هزینه نمونه غرفه نمایشگاهی می‌باشد. همچنین، ساختار سقف غرفه بازارچه و غرفه چادری بسیار ساده و کم هزینه‌تر از سایر موارد است و این ویژگی نیز تاثیر بسیار زیادی را بر روی قیمت غرفه اسپیس فریم گذاشته است.

هزینه اجرای غرفه نمایشگاه:

خرید و یا اجاره غرفه در کرج و هزینه‌های حمل و نقل و اجرای غرفه نمایشگاه از دیگر فاکتورهای موثّر بر قیمت غرفه نمایشگاهی می‌باشند و می‌توانند هزینه‌های کلّی تهیه غرفه اسپیس فریم را افزایش دهند. شرکت‌های بسیاری به عنوان مجری غرفه‌های نمایشگاهی آماده‌ی ارائه‌ی خدماتی همچون اجرای غرفه نمایشگاهی به شما هستند و خدمات خود را با تعرفه‌های مختلفی به مشتریان ارائه می‌دهند. شما می‌توانید با استفاده از خدمات شرکت‌هایی که اجرای غرفه نمایشگاهی را با هزینه‌ی کم‌تری انجام می‌دهند گام‌های بلندی را در زمینه‌ی کاهش قیمت غرفه اسپیس فریم بردارید و هزینه‌های کلّی غرفه خود را به میزان فراوانی کاهش دهید. به همین دلیل، به شما توصیه می‌کنیم که همواره با استفاده از خدمات بهترین مجری غرفه‌های نمایشگاه هزینه‌های اجرا و راه اندازی غرفه نمایشگاهی خود را کاهش دهید و از مزایای فراوان آن نهایت استفاده را نمایید زیرا این عامل می‌تواند در بلند مدّت صرفه‌جویی بسیاری را برای شما به همراه داشته باشد.

غرفه اسپیس فرم نمایشگاهی

چه مواردی باید در هنگام اجرای غرفه نمایشگاه در نظر گرفته شوند؟

متراژ غرفه را بر اساس نیازهای خود انتخاب نمایید:

بسیاری از افراد بر این تصوّر هستند که متراژ غرفه اسپیس فریم باید بسیار بیشتر از نیازهای آن‌ها باشد تا توانایی جذب مخاطبان بیشتری را داشته باشد ولی لازم به ذکر است که این مورد یک باور غلط محسوب می‌شود زیرا بالا بودن متراژ غرفه در نهایت موجب افزایش فضای کاذب و بدون استفاده‌ی آن می‌شود و جلوه‌ی بسیار بدی را در ذهن مخاطبان ایجاد خواهد کرد و در این صورت محصولات و خدمات شما تاثیر بسیار کم‌تری را بر روی ذهن مخاطبان خواهند گذاشت. به همین دلیل، به شما توصیه می‌کنید که متراژ غرفه خود را بر اساس نیازهای خود انتخاب کنید تا بتواند بیشترین بهره را از آن ببرید و هزینه‌ غرفه اسپیس فریم را کاهش دهید.

هزینه‌ی بیشتری را صرف زیبایی و دکوراسیون غرفه نمایید:

غرفه آرایی و چیدمان غرفه یکی از اصلی‌ترین فاکتورها در رابطه با غرفه اسپیس فریم محسوب می‌شوند و می‌توانند ذهنیّت مشتریان و مراجعین نسبت به خدمات و محصولات شما را به میزان قابل توجّهی تحت تاثیر قرار دهند. زیبایی و جذّابیت غرفه در وهله‌ی اوّل موجب جذب مخاطبان به سوی غرفه شما خواهد شد و این مسئله در صورت حضور رقبای محصولات و خدمات شما در نمایشگاه از اهمیّت بسیار بالاتری برخوردار است زیرا در این صورت مراجعین به سوی غرفه‌ای که از نظر طرّاحی حرف‌های بیشتری را برای گفتن دارد جذب خواهند شد و این مسئله می‌تواند تاثیر بسیار بدی را بر روی تبلیغات شرکت شما بگذارد و موجب کاهش فروش محصولات شما شود. بنابراین، همواره هزینه‌های بیشتری را برای غرفه آرایی و چیدمان غرفه اسپیس فریم در نظر بگیرید زیرا رعایت این مورد می‌تواند فروش شما را چندین برابر افزایش دهد و موجب جذب مشتریان بیشتر به سوی محصولات شما گردد و همواره به یاد داشته باشید که هزینه‌ای که برای زیبایی غرفه اسپیس فریم خود صرف می‌کنید در نهایت به وسیله‌ی فروش بیشتر به شما باز خواهد گشت و به همین دلیل است که رعایت این مورد تاثیر فراوانی را بر روی هزینه‌های شما نمی‌گذارد.

غرفه اسپیس فریم نمایشگاهی

دکوراسیون غرفه اسپیس فریم را بر اساس خدمات و محصولات خود انتخاب نمایید:

متناسب بودن نوع دکوراسیون استفاده شده در غرفه اسپیس فریم با خدمات و محصولات شما می‌تواند تاثیر بسیار خوبی را بر روی میزان فروش و محبوبیت شما بگذارد و لازم به ذکر است که حد و مرز خلّاقیت شما تنها محدودیّت موجود در این زمینه محسوب می‌شود. در این رابطه همواره از متناسب‌ترین دکوراسیون‌ها و سازه‌های اسپیس فریم برای افزایش زیبایی غرفه‌ی خود استفاده کنید تا مراجعین به نمایشگاه با توجّه به دکوراسیون شما بتوانند خدمات و محصولات شما را حدس بزنند. در نظر گرفتن این مورد می‌تواند در هدایت بهتر مشتریان به غرفه شما بسیار موثّر باشد و فروش شما را به میزان قابل توجّهی افزایش دهد. به عنوان مثال: چنانچه شما در زمینه‌ی فروش عسل طبیعی در حال فعّایت هستید بهتر است که از دکوراسیون‌های شبیه به کندو و زنبور عسل بیشتر در ساخت غرفه اسپیس فریم استفاده کنید تا تمامی خریداران عسل متوجّه حضور غرفه شما در نمایشگاه شوند و بتوانند بهتر با کیفیّت محصولات شما آشنا گردند. بنابراین، شما با در نظر گرفتن این مورد در انتخاب غرفه اسپیس فریم می‌توانید بهتر از گذشته مراجعینی که پتانسیل خرید محصول شما را دارند را به سوی محصولات خود جذب نمایید و فروش خود را گاهاً تا دو برابر افزایش دهید.

امیدوارم از مطالب ارائه شده نهایت استفاده را ببرید.

Telegram
Instagram
body a{text-decoration:none;}