مقدمه سوله اسپیس فریم کرو یا منحنی

سوله اسپیس کرو چیست؟ برخی از کاربردها و مزایای این نوع سازه چیست؟ جهت خرید و اجاره سوله اسپیس کرو به چه سایت معتبری مراجعه نماییم؟

سوله اسپیس کرو که به نام های دیگری مانند سوله منحنی، تونلی، قوس دار و چهار کرو در بازار شناخته می شود. اسپیس کرو به گونه ای از اسپیس ها گفته می شود و با استانداردهای اسپیس فریم تولید می شود و در اثر حرارت و فشار لوله های صاف قبل از شروع ساخت اسپیس فریم، منحنی خواهند شد. سوله اسپیس قوس دار کاربردهای بسیار گوناگونی دارد.

برای زیبایی هرچه بیشتر سازه های تبلیغاتی و غرفه های نمایشگاهی میتوان از اسپیس کرو و اسپیس صاف با هم استفاده کرد. این نوع سازه در اندازه های استاندارد ساخته می شود. اسپیس چهار کرو در بیشتر طرح های غرفه سازی کاربرد دارد.

سوله اسپیس تونلی چیست؟

یکی از کاربردهای بسیار خاص و ویژه اسپیس فریم، ساخت سالن و همچنین سوله های موقت در ارتفاع و ابعاد مختلف است. سالن های ایجاده شده به وسیله اسپیس، به دو فرم نیم دایره ای و سوله ای تولید می شوند. سالن های نیم دایره که به وسیله اسپیس فریم ساخته می شوند این ویژگی و قابلیت را دارند که در درون آنها از ستون استفاده نشود. سالن های نیم دایره ای دارای عرض محدودی هستند. در حالی که در سالن های سوله ای که به وسیله اسپیس فریم ساخته شده اند هیچ گونه محدودیت عرضی وجود ندارد. بدنه و پوشش سقف این نوع از سالن ها چادر است و میتوان از متریال های دیگر جهت پوشش سقف آن استفاده کرد. اسپیس تونلی جزو یکی از رایج ترین و پرکاربردترین اشکال در این صنعت است که به آسانی می توان به وسیله آن سوله و سالن ساخت. استحکام زیاد و سرعت نصب بالا از جمله مزیت های ویژه این نوع سازه است.

سوله اسپیس تونلی برای ساخت انواع سالن های دائم و موقت جهت اجرای همایش ها، مراسم افتتاحیه ، سمینارها و … مورد استفاده قرار می گیرند. شکل و ظاهر اسپیس فریم تونلی از فضاهایی مربع شکل تولید شده است و دارای نظم بسیار خاصی است. این روزها این نوع سازه به دلیل کاربرد بسیار زیادی که دارد مورد توجه همگان قرار گرفته است.

اسپیس فریم تونلی
اسپیس فریم تونلی
اسپیس فریم تونلی

مزایای سوله اسپیس کرو

سوله اسپیس منحنی بسیار ایمن و مقاوم می باشد. به همین علت به دلیل مزایای بسیار فراوانی که دارد می توان از آن در نقاط جغرافیایی گوناگونی استفاده نمود.

مشتریان عزیز می توانند آن را در محل مورد نظر نصب و راه اندازی نمایند و بعد از اتمام برگزاری مراسم ها، نمایشگاه و .. قطعات آن را به آسانی جمع کنند. غرفه داران و … می توانند از پشم شیشه، ساندویچ پنل، سازه پلی اتیلن، سازه آلومینیومی و .. جهت پوشش سوله اسپیس منحنی استفاده نمایند و از این راه سازه خود را در برابر گرما، سرما و دیگر عوامل محیطی حفظ نمایند.

برای زیباسازی هرچه بیشتر محیط های برگزار کننده مراسم ها، همایش ها و  می توان طرح های جذاب و زیبای سوله اسپیس منحنی را سفارش داد.

تنوع زیاد طرح های سوله اسپیس منحنی سبب شده مشتریان برای مراسم های گوناگون از طرح ها و شکل های مختلف از این نوع سازه استفاده نمایند.

برخی از مزایای اسپیس فریم منحنی عبارتند از: قیمت بسیار مناسب، ساخت آسان، حمل و نقل آسان، نصب و جمع آوری راحت، جایگزین دیوارهای آجری، دارای اندازه و مدل های متنوع، ارتفاع متغیر، استحکام بالا، فضای مناسب برای برگزاری همایش ها و سمینارها و … وجود این ویژگی ها و مزایا در این نوع سازه خاص موجب شده تا سوله اسپیس چهار کرو جزو پرطرفدارترین سازه های اسپیس فریم موجود در بازار باشد.

کاربرد سوله اسپیس منحنی

بیشترین کاربردهای اسپیس کرو در طراحی و ساخت سالن هایی با فضای باز می باشد و انحنای موجود در اسپیس سبب استحکام بیشتر سازه می شود و کارایی آن را بیشتر می کند.

سوله اسپیس کرو بهترین گزینه برای پارکینگ هستند. زیرا این نوع سازه ها بدون ستون می باشند و فضای بسیار مناسبی دارند. برای سمینارهای یک یا چند روزه بسیار مناسب می باشند. زیرا خیلی سریع آماده می شوند.

سوله اسپیس منحنی جزو مهمترین سازه هایی می باشد که این روزها مورد توجه غرفه داران و … قرار گرفته است. به همین علت جهت برپایی انواع مراسم ها، انبارهای موقت، نمایشگاه ها و از این نوع سازه به وفور استفاده می کنند.

کاربردهای سوله اسپیس قوس دار بسیار گسترده می باشد. اما یکی از کاربردهای بسیار ارزشمند این نوع از سازه ها، ساخت سالن ستادی است. در مواقعی که تعدادی از مکان های امدادی همانند بیمارستان صحرایی به یک مکان سرپوشیده با نصب سریع نیاز دارند، مناسب است.

مدل، شکل، ابعاد و … سوله اسپیس منحنی سبب شده تا این نوع از سوله به عنوان پوششی خاص در امکان گوناگون مورد استفاده قرار گیرد.

از اسپیس فریم های کرو منحنی با قطر کمتر جهت اهداف دکوراتیو مانند ( ساخت استندهای دائمی و موقت، تهیه قاب بنر، سازه نورپردازی در سقف و …) استفاده می کنند و از اسپیس فریم های منحنی با قطر زیادتر جهت ساخت سقف ها و سایبان ها و روکش استخر استفاده می کنند.

سوله اسپیس منحنی مازاد بر کارایی فراوانی که در برپایی نمایشگاه و … دارد جهت ساخت مکان هایی که بشکل دائم می باشند کاربرد فراوانی دارد. قرار گیری بسیار منظم و زیبای اسپیس ها در سوله اسپیس چهارکرو سبب شده تا سوله ها مازاد بر جذابیت ظاهری از مقاومت بسیار بالایی برخوردار باشند.

اسپیس فریم تونلی
اسپیس فریم تونلی
اسپیس فریم تونلی
اسپیس فریم تونلی
اسپیس فریم تونلی
اسپیس فریم تونلی
اسپیس کرو
اسپیس فریم منحنی

اسپیس فریم قوس‌ دار

اسپیس فریم منحنی یا همان اسپیس فریم قوس دار توسط صنایع تولید شیلتر با بالاترین کیفیت طراحی و تولید می‌گردد. اسپیس فریم کرو یا منحنی در اندازه های مختلق تولید می‌گردد. اسپیس قوس دار دارای کاربرد های متفاوتی می‌باشد. از اسپیس فرم قوس دار و منحنی میتوان در پروژه های مختلف استفاده نمود. در این مقاله به موارد مصرف اسپیس فریم قوسدار و یا همان کرو می پردازیم.
برای زیبایی غرفه های نمایشگاهی و سازه های تبلیغات محیطی میتوان از ترکیب اسپیس فریم صاف و قوس دار منحنی بهره گرفت. اسپیس فریم کرو را میتوان به عنوان پایه های نگهدارنده در سازه استند نمایشگاهی و قاب بنر اسپیس فریمی مورد استفاده قرار داد.
اسپیس کرو بر حسب اندازه های استاندارد تولید میگردد.
کرو اسپیس در اکثر طرح های غرفه سازی خاص کاربرد دارد. اسپیس فریم قوسی جهت زیبایی و تزیین غرفه در قسمت غرفه آرایی کاربرد بالایی دارد.

سخن پایانی

در صورتی که به دنبال ساخت یک فضای دائمی یا موقت هستید که علاوه بر اینکه جذابیت بالایی داشته باشد، کارایی و عملکرد ویژه ای داشته باشد؛ می توانید اقدام به اجاره یا خرید اسپیس فریم کرومنحنی نمایید. این نوع سازه ها مزایایی بسیار فراوانی دارند. اصلی ترین مزیت سوله اسپیس چهارکرو، پوشاندن آن با متریال گوناگون است. قیمت اسپیس فریم منحنی بسیار مناسب است. اسپیس فریم های قوس دار که به وسیله شرکت تولیدی شیلتر سازه تولید میشوند با کیفیت بسیار بالایی طراحی و ساخته می شوند. مشتریان عزیز می توانید از سایت ما اقدام به اجاره و خرید اسپیس فریم منحنی نمایند. این مرکز با استفاده از جدیدترین روش ها و بهترین مواد انواع سوله و سالن های زیبا را برای شما عزیزان تولید می کنند.

اسپیس فریم منحنی هر چقدر هم با دقت و کیفیت زیادی هم ساخته شود، نصب و راه اندازی آن بایستی توسط فرد کاربلد و توانمند انجام گیرد.

اسپیس فریم تونلی
[yasr_visitor_votes size="medium"]
body a{text-decoration:none;}