اسپیس فریم قاب بنر نمایشگاهی

با اسپیس فریم میتوان تابلو بنر در ابعاد مختلف طراحی و اجرا نمود. با سازه اسپیس فریم اسپیس فریم امکان ساخت قاب بنر و تابلو های تبلیغاتی ممکن میباشد. سازه اسپیس فریم این امکان را فراهم میسازد که انواع اسپیس بنر تبلیغاتی را در فضاهای سر بسته و فضاهای باز به وجود آورد. نصب سریع و زیبایی از خصوصیات بارز اسپیس فریم میباشد. برای ایستایی قاب بنر  میتوان از اسپیس فریم کرو یا همان اسپیس قوس داراستفاده نمود. اسپیس منحی دارای ابعاد گوناگون میباشد که ایستایی قاب بنر را فراهم میسازد.

قاب بنر نمایشگاهی

از اسپیس فریم میتوان غیر از قاب و تابلو بنر برای نمایشگاههای عکس نیز تابلو عکس و پوستر ساخت تا به وسیله این قاب عکس ها و پوستر های مورد نظر را به نمایش گذاشت.قالب بنر محیطی زیبا را برای بنر و نصب آن مهیا میسازد. اسپیس بنر تبلیغاتی ساخته شده توسط اسپیس فریم به صورت فروش و اجاره در دسترس میباشد. قاب های بنر قابی محکم برای بنر به وجود می آورند. ساخت قاب‌بنر با سازه اسپیس فریم در ابعاد دلخواه قابل سفارش می‌باشد.

برای سفارش قاب بنر می‌توانید با شماره تلفن ۰۹۱۲۰۵۵۸۸۷۰ تماس بگیرید.

اجاره و فروش قاب بنر

قاب بنر

آیا می دانید قاب بنر چه کاربردی در نمایشگاه ها دارد؟ آیا می دانید استند بنر به چه منظوری در غرفه های نمایشگاهی استفاده می شود؟ آیا می دانید برای خرید و سفارش قاب پوستر از کجا باید اقدام کنید؟

قابل بنر نمایی از آگهی و تبلیغ فروشگاه، شرکت، موسسات خصوص، نهادهای دولتی و نمایشگاه ها بوده و با توجه به اهمیت استفاده از این محصول شاهد تولید و طراحی روز افزون تابلو بنر در سال های اخیر می باشیم. شرکت های تولیدی استند بنر با توجه به نیاز و سلیقه متنوع مشتریان و کاربران سعی بر آن دارند در تولید و طراحی این محصول از به روز ترین و بهترین فناوری و تکنولوژی مدرن بهره مند شوند. طراحی اسپیس فریم بنر به منظور استفاده در زمینه های مختلف نیاز به خلاقیت و مهارت کافی بوده و بایستی زیر نظر معماران و طراحان بسیار حرفه ای و مجرب با استفاده از باکیفیت ترین و بهترین مواد و متریال های اولیه تولید و عرضه شود. برای مثال از جمله ویژگی هایی که بایستی این محصول دارا باشد می توان به قابلیت تغییر در اندازه های مختلف و متنوع می باشد که براساس استفاده از آن در فضاهای باز و بسته در انواع سایزهای کوچک، بزرگ و متوسط با طرح اسپیس فریم بنر با قابلیت نصب بر روی انواع سازه های چوبی، فلزی و دیواره ها طراحی و به فروش می رسد. کیفیت ساخت اسپیس بنر تبلیغاتی برای کارایی بسیار عالی و مناسب آن برای مشتریان از اهمیت بسیاری برخوردار بوده و امروزه استفاده از اسپیس فریم جهت ساخت انواع تابلوها و قاب های بنر را بسیار راحت ساخته و با توجه به اینکه بنر یکی از بهترین و مناسب ترین گزینه ها برای معرفی و تبلیغات محصول و خدمات شرکت ها و موسسات می باشد و نصب آن در فضاهای محدود بسیار راحت است از این رو در اولویت انتخاب و سفارش کاربران و مشتریان واقع می شود.

قاب بنر اسپیس

قاب بنر اسپیس فریم با توجه به مزیت و قابلیت های بسیاری که داراست از محبوب ترین و بهترین گزینه هایی می باشد که افراد با استفاده از آن در غرفه های نمایشگاهی به تبلیغ و معرفی محصولات خود می پردازند. از جمله مزیت های انتخاب تابلو بنر می توان به اثرگذاری طولانی مدت در ذهن و خاطر مخاطبان و بازدیدکنندگان اشاره کنیم و با توجه به اینکه تنوع بسیاری در طراحی و ساخت این محصول وجود دارد افراد با در نظر گرفتن تنوع سلیقه ها، به روز ترین گزینه را انتخاب و سفارش داده و در تبلیغ محصولات خود استفاده نمایند. هم چنین علاوه بر طراحی اسپیس فریم بنر می تواند از آن برای ساخت پوستر و قاب عکس نیز استفاده و باکیفیت ترین و جذاب ترین چهارچوب را برای نمایش پوستر و عکس خود را انتخاب نمود. افرادی که می خواهند از قاب  ایستاده استفاده کنند به این منظور می توانند از اسپیس فریم قوس دار یا همان اسپیس فریم کرو در ابعاد مختلف بهره مند شوند. مخاطبان و کاربرانی که قصد دارند در یک همایش یا نمایشگاه شرکت داشته باشند از جمله گزینه هایی که استفاده از آن اجتناب ناپذیر خواهد بود می توان به تابلو بنر و غرفه اشاره کرد از جالب ترین نکات در این خصوص می توان گفت هر دو از مشتقات اسپیس فریم بوده و با بهره مندی از تکنولوژی به روز در کیفیت و بهترین متریال ها طراحی و ساخته می شوند و با توجه به اقتصادی بودن این روش روز به روز شاهد افزایش تقاضا و سفارش خرید این سازه ها می باشیم.

قاب دیواری

قیمت قاب بنر

قاب بنر تصویر بسیار زیبا در محیط برای تبلیغ ایجاد می کند و با در نظر داشتن انواع طراحی های مختلف آن افراد می توانند مناسب ترین گزینه با توجه به نوع محصول و فضای مربوط انتخاب نمایند. همانطور که در بخش قبلی نیز ذکر کردیم استفاده از تابلو یکی از اقتصادی ترین روش های امروزی بوده و از این جهت سبب جلب نظر و رضایت مشتریان شده است. قیمت قاب های بنر براساس عواملی متعدد مشخص و محاسبه می گردد که در این میان می توان گفت شرکت های تولیدی با توجه به دستمزد طراحان و معماران خود، کیفیت متریال های استفاده شده، نوع طراحی بکار رفته و سایز قاب قیمت های مختلفی را برای این محصول ارائه و در نظر می گیرند. کاربران و مخاطبان می توانند در خرید یا اجاره قاب بنر ابتدا اطلاعاتی دقیق از انواع فروشگاه های عرضه کننده این محصول در خصوص نرخ قیمت آن بدست آورده و ارزان ترین و باکیفیت ترین محصولات ارائه شده را در اولویت های خود قرار دهید. مجموعه به عنوان یکی از بهترین عرضه کنندگان و طراحان انواع تابلو بنر توانسته اند نظر و رضایت انبوهی از مشتریان و کاربران را به دست آورده و امروزه به عنوان یکی از محبوب ترین فروشندگان این سازه در میان مخاطبان شناخته شود.

قاب بنر اسپیس فریم
قاب بنر اسپیس فریم
قاب بنر اسپیس فریم

قیمت ارزان تابلو بنر

اسپیس بنر تبلیغاتی با توجه به کاربرد بسیاری که داراست در انواع مختلفی نظیر قاب بنر دیواری، قاب بنر فلزی، قاب پوستر و … طراحی و عرضه می شوند که قیمت قاب بنر دیواری در مقایسه با قیمت قاب فلزی تفاوت هایی را داشته و براساس ابعاد و کیفیت اسپیس فریم استفاده شده در تولید این سازه های مشخص و محاسبه می گردد. شرکت تولیدی ما با در اولویت قرار دادن کسب رضایت مشتریان با ارائه قیمت ارزان اسپیس بنر تبلیغاتی بهترین وب سایت اینترنتی برای خرید و سفارش طراحی این سازه در انواع سایزها و شکل های مختلف می باشد برای ثبت سفارش خود می توانید از وب سایت پیش روی خود اقدام نموده و ابتدا اطلاعاتی دقیق در خصوص قیمت سازه، عوامل موثر در نرخ قیمت، کیفیت و کارایی قاب و کاربرد استفاده از آن و … ثبت سفارش خود را نهایی نمایید. هم چنین می توانید با برقراری تماس با پشتیبانی ما که بصورت 24 جهت پاسخگویی به پرسش های مشتریان آماده می باشند سوالات مدنظر خود را پرسش و سفارش خود را با توجه به اسپیس بنر مورد نیاز در مشخصات فنی مربوط به ثبت برسانید.

بنر غرفه نمایشگاهی

بنر غرفه نمایشگاهی از پرسفارش ترین و پر تقاضا ترین محصولات مورد نیاز امروزی می باشد که با در نظر گرفتن برگزاری تعداد متعدد نمایشگاه ها با فرا رسیدن سال جدید نیاز به قاب بنر نیز به طبع افزایش می یابد. کاربران می توانند با استفاده از قاب بنر نمایشگاهی به بهترین شکل ممکن محصول و خدمات خود را به نمایش و بازدید عموم مخاطبان در این مجموعه قرار دهند. استفاده از قاب بنر دیواری سبب می شود که تصویر زیبا و لوکسی در ذهن و خاطر افراد باقی مانده و هم چنین از این طریق تاثیرگذار ترین روش تبلیغاتی را پیش روی گرفت. افراد می توانند نقاط مشخصی از غرفه خود را با نصب بنر روی چهارچوب اسپیس فرم زیبایی غرفه خود را افزایش و سبب مورد توجه واقع شدن غرفه خود در میان دیگر غرفه داران باشد به این منظور پیشنهاد می کنیم پس از غرفه سازی اقدام به سفارش طراحی و تهیه قاب های بنر برای استفاده در غرفه نمایشگاهی نمایید.

قاب بنر اسپیس فریم

اجاره قاب بنر

یکی از مهمترین و بهترین خدمات ارائه شده در شرکت ما می توان به اجاره قاب بنر اشاره کرد که این موضوع برای کاربرانی که فضای کافی برای انبار کردن این سازه را ندارند و تنها در مدت زمان کوتاهی نیاز به استفاده از این قاب را دارند می توانند از وب سایت آنلاین ما جهت اجاره قاب های بنر غرفه های نمایشگاهی، اجاره قاب پوستر ، اسپیس بنر تبلیغاتی و … اقدام نموده و با کمترین هزینه و در کوتاه ترین مدت زمان قاب های بنر مورد نیاز برای نصب بنر در فضاهای مختلف را تهیه و مورد استفاده قرار دهند. اجاره قاب های دست دوم برای کاربرانی که بودجه کافی برای خرید این سازه را ندارند بسیار ایده آل می باشد و بدون نگرانی و با خیال تخت می توانند جهت اجاره این سازه اقدام کنند و پس از اتمام نیاز خود به آن را جهت تحویل با پشتیبانی و همکاران را تماس برقرار کنند.

آموزش نصب بنر روی چهارچوب

از دیگر ویژگی ها و خدمات ارائه شده از شرکت ما می توان به آموزش نصب بنر روی چهارچوب اشاره کرد که مخاطبان می توانند با دریافت این آموزش ها به راحتی و بدون هیچ گونه سختی و مشکلی در کوتاه ترین مدت زمان بنر خود را به قاب با سازه اسپیس اقدام کنند. به علاوه در صورت نیاز می توانند با تقاضای دریافت نیرو برای نصب بنر بر قاب اسپیس از بهترین امکانات و خدمات شرکت ما بهره مند گردید. شرکت تولیدی و طراحی قاب اسپیس فریم ما با استفاده از به روز ترین تکنولوژی و با استخدام معماران و طراحان مجرب و بسیار حرفه ای سعی بر آن دارد تمامی سعی و تلاش خود را برای ارائه خدمات بی نظیر و مدرن بکار برده است و در حال حاضر با داشتن سابقه ای بسیار درخشان و موفقیت های روزافزون خود از بهترین شرکت های فعال در این زمینه بوده و در اولویت انتخاب بسیاری از مخاطبان و مشتریان واقع شده است شرکت ما با ارسال خدمات به اقصی نقاط ایران برای پاسخگویی به نیازهای مشتریان خود به صورت مداوم و پی در پی در تلاش می باشد.

اشتراک گذاری در فضای اجتماعی

.

[yasr_visitor_votes size=”medium”]

body a{text-decoration:none;}